برگزاری جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمان مصوب شد


برگزاری جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمان مصوب شد

بهرام مسلمی مهنی گفت: برگزاری جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی توسط بنیاد بین المللی رضوی در جنوب کرمان تصویب شد.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: برگزاری جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی توسط بنیاد بین المللی رضوی در جنوب کرمان تصویب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با حمایت بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی را برگزار می کند.

وی بیان کرد: امسال جنوب کرمان میزبان جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی می باشد که توسط بنیاد بین المللی رضوی تصویب شده است.

مسلمی مهنی با بیان این مطلب که می‌طلبد هنرمندان سراسر کشور به‌فکر تولید متون نمایشی با محتوای معارف امام رضا(ع) و اهل‌بیت(ع) باشند عنوان کرد: همچنین متون باید محتوایی و به سمت تاریخ و معارف اهل بیت(ع) سوق پیدا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه با تاکید بر این که شناسایی استعدادهای فرهنگی، هنری و ترویج فرهنگ رضوی از اهداف مهم این جشنواره است، عنوان کرد: بهره‌گیری از تئاتر خیابانی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی، به‌ منظور معرفی سیره خاندان رسالت، شناسایی آثار برتر اجرا شده، معرفی استعدادهای نو در تئاتر خیابانی، فرهنگ دینی و اعتقادات اقوام با محوریت امام رضا(ع) از جمله اهداف برگزاری جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن