اختصاص 30 میلیارد برای توسعه زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی ازنا


اختصاص 30 میلیارد برای توسعه زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی ازنا

ازنا- نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی ازنا خبر داد.

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی ازنا اظهار داشت: این منطقه ویژه اقتصادی بزرگترین فرصت برای توسعه و سرمایه گذاری در شهرستان ازنا است.

وی عنوان کرد: این منطقه ویژه اقتصادی مهم‌ترین مزیت شهرستان ازنا و حتی استان لرستان است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته، وسعت زمین‌های منطقه ویژه اقتصادی ازنا به حدود ۵۰۰ هکتار رسید افزود: دیوار کشی اطراف این منطقه وِیژه اقتصادی نیز انجام شده است.

گودرزی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در این منطقه ویژه اقتصادی عنوان کرد: در این راستا از معاون وزیر صمت و همچنین رئیس سازمان صنایع کوچک برای بازدید از این منطقه ویژه اقتصادی دعوت به عمل آوردیم.

وی تصریح کرد: درخواست ۳۰ میلیارد تومان برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی ازنا داده شد که با این امر موافقت شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال این اعتبار برای تأمین زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی ازنا اختصاص پیدا خواهد کرد.

گودرزی با بیان اینکه انتظار داریم که با اختصاص این اعتبار سرعت کار در این منطقه ویژه اقتصادی بالا برود گفت: امیدواریم با این اقدامات زمینه جذب سرمایه گذار در شهرستان ازنا با توجه به ظرفیت‌ها و مزیت‌های انحصاری که دارد فراهم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد