پیش‌بینی بورس امروز / عرضه دو استارتاپ در فرابورس


پیش‌بینی بورس امروز / عرضه دو استارتاپ در فرابورس

شاخص کل بورس کمتر از یک درصد افت داشت. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس روند متعادلی خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس دیروز دوشنبه با افت چهار هزار و ۹۶ واحدی به سطح یک میلیون و ۳۷۳ هزار واحدی رسید. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز متعادل و گاها منفی باشد.

میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس با اشاره به عرضه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های در تابلوی معاملات بازار سرمایه گفت: بعد از تپسی شاهد عرضه کافه بازار خواهیم بود و پس از آن نیز فیلیمو به بازار می‌آید.(بورس ۲۴)

عرضه استارتاپ‌های جدید می‌تواند به نفع بازار سرمایه و اقتصاد کشور باشد، یعنی در وهله نقدینگی وارد بورس می‌کند و در مرحله دوم نیز با تزریق نقدینگی باعث رشد استارتاپی می‌شود.

ابوالفضل فلاح، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی شهرداری تهران گفت: همکاری شهرداری با بورس کالا و به نوعی استفاده از ظرفیت های این بورس در ۵ فاز اجرایی می‌شود. به طوری‌ که شهرداری قصد دارد در استمرار عرضه املاک، خرید مواد مورد نیازش از بورس کالا، تنوع عرضه املاک به تجاری و اداری، ورود به صندوق املاک و مستغلات و بهره گیری از ابزارهای مالی همچون مشتقه، همکاری هایش را با بورس کالا توسعه دهد. (کالاخبر)

این همکاری و عرضه به سود بورس و شهرداری است. یعنی پول قدرتمند وارد بورس و شهرداری را به شفافیت می‌رساند.

مذاکرات به نفع بورس

محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: پیغام‌ها و پیام‌هایی که از طرف آژانس آمده نشان می‌دهد که قصد بستن پرونده ایران را دارند. امیدواریم صادق باشند و بیش از این وقت خود را تلف نکرده و فکر نکنند که با چنین موردی بتوانند فشار حداکثری خود را اعمال کنند. اروپایی‌ها اراده کرده‌اند که توافق صورت گیرد اما نیت اصلی آنها انزوای ایران است. اروپایی‌ها با داشتن چرخه سوخت ما مخالف هستند زیرا چرخه سوخت نماد داشتن قدرت است. (ایسنا)

توافق در مذاکرات هسته‌ای می‌تواند به نفع بورس و اقتصاد کشور باشد و به واسطه توافق بورس در میان مدت رشد خوبی خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در