خطر بیخ گوش آلگری؛ حضور کونته در تورین


خطر بیخ گوش آلگری؛ حضور کونته در تورین

هواداران یوونتوس از دیدن آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در خیابان‌های تورین بسیار هیجان‌زده شده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس روزهای بسیار دشواری را سپری می‌کند و فشارها بر مکس آلگری هر روز بیشتر از روز قبل می‌شود.
شکست برابر مونزا باعث شد که آتش خشم هواداران این تیم بیش از پیش شعله‌ور شود و اعتراض‌ها نسبت به عملکرد این مربی در زمین به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.
بعضی از رسانه‌های ایتالیایی خبر داده بودند که او حتی مجبور شد پس از این بازی با حمایت و اسکورت پلیس از ورزشگاه خارج شود چون این نگرانی وجود داشت که هواداران یووه به او ماشینش حمله کنند.
آنها در هر دو بازی لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن و بنفیکا نیز شکست خوردند و تا به حال از 9 بازی که از ابتدای فصل انجام داده‌اند تنها دو بار پیروز از زمین خارج شدند که آماری فاجعه‌بار برای این تیم به حساب می‌آید.

خطر بیخ گوش آلگری؛ حضور کونته در تورین
حالا یکی از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کرده است که روز گذشته کونته در خیابان‌های تورین رویت شده و همین موضوع باعث خوشحالی بیش از حد بسیاری از هواداران یوونتوس شده است.
کونته پیش از این نیز به عنوان بازیکن و مربی در یوونتوس حضور داشت، بنابراین این شهر به نوعی حکم خانه را برای او دارد و در بسیاری از موارد در زمان تعطیلات از آن بازدید می‌کند.
هرچند فشارها روی آلگری در حال افزایش است اما بعید به نظر می‌رسد که حضور کونته در تورین به این موضوع مربوط باشد. او تا ژوئن 2023 با تاتنهام قرارداد دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان