هیچ اتفاق خاصی قبل از فینال رخ نداد؛/ یزدانی: تیلور به من محبت دارد، ان‍شالله سال بعد ...


هیچ اتفاق خاصی قبل از فینال رخ نداد؛/ یزدانی: تیلور به من محبت دارد، ان‍شالله سال بعد ...

حسن یزدانی در شبی که هوادارانش دوباره او را شرمنده کردند، با فروتنی همیشگی، پاسخ سوالات را داد.

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی با وجود شکست در فینال قهرمانی جهان همچنان مرد اول شب استقبال از آزادکاران در فرودگاه امام خمینی بود. دوست‌داران او با تشویق های بی پایان خود به او دلگرمی داده و بازار سلفی و بوسیدن او حتی در حین مصاحبه نیز داغ بود. او در واکنش به این میزان از علاقه مردم گفت: من کوچک تک تک این مردم هستم و انشالله بتوانم در مسابقات آتی با خوش رنگ ترین مدال دل آنها را شاد کنم.

"انشالله سال بعد طلایی هستی؟" این سوال بعدی از یزدانی بود که البته هوادارانش پیش از او جواب دادند که حسن همین حالا هم طلایی است! ستاره کشتی آزاد کشورمان نیز به گفتن من کوچک شما هستم بسنده کرد.

او در رابطه با عبور از رکورد جهان پهلوان تختی و تبدیل شدن به پرافتخارترین کشتی گیر ایران گفت: قبلا هم گفتم من دنبال رکورد نیستم. هدف ما این است که با کشتی های خود دل مردم را شاد کنیم. آقا تختی چه از نظر مدالی و چه از نظر اخلاقی سرآمد همه است.

هیچ اتفاق خاصی قبل از فینال رخ نداد؛/ یزدانی: تیلور به من محبت دارد، ان‍شالله سال بعد ...

در شرایطی که اطراف یزدانی هر لحظه شلوغ تر و گفت و گو با او سخت تر می شد، سوال بعدی در مورد تمجید تیلور بود که حسن در واکنش به آن گفت: همیشه محبت دارد و انشالله بتوانیم در آینده ای نزدیک یک رقابت سالم داشته باشیم و هر کسی که حقش بوده مدال خوش رنگ تر را بگیرد.

حسن یزدانی در واکنش به اظهارات پدرش که گفته بود اتفاقاتی قبل از کشتی فینال رخ داده که حسن شکست خورده وگرنه او در حالت عادی شکست نمی خورد؛ تاکید کرد: نه! باخت ناراحتی دارد و این برای خانواده ها بیشتر است. انشالله در آینده ای نزدیک باخت را جبران کنیم.

برخی از اهالی کشتی اعتقاد داشتند که تیلور آنالیز بهتری نسبت به یزدانی داشته که کشتی گیر کشورمان در این مورد تاکید کرد: همه مربیان زحمت کشیدند و من از آنها تشکر می کنم. در فینال جهانی هم اشتباه از من بود و تیلور باهوش تر بود، استفاده کرد. عملکردی که مدنظر خودم بود را نتوانستم ارائه کنم و باعث شد حریف از نقاط ضعفم استفاده کند و پیروز شود.

ویدئو: 260691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...