تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 12T و 12T پرو لو رفتند


تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 12T و 12T پرو لو رفتند

در فاصله کم باقی مانده تا رونمایی رسمی از دو گوشی پرچمدار شیائومی 12T و 12T پرو، تمامی مشخصات فنی این دو محصول در کنار طراحی ظاهری آن‌ها لو رفته‌اند. یکی از این دو گوشی از تراشه مدیاتک و دیگری اسنپدراگون بهره می‌برد.بر اساس شایعات موجود، شیائومی...

در فاصله کم باقی مانده تا رونمایی رسمی از دو گوشی پرچمدار شیائومی 12T و 12T پرو، تمامی مشخصات فنی این دو محصول در کنار طراحی ظاهری آن‌ها لو رفته‌اند. یکی از این دو گوشی از تراشه مدیاتک و دیگری اسنپدراگون بهره می‌برد.

بر اساس شایعات موجود، شیائومی احتمالا دو گوشی پرچمدار Xiaomi 12T و Xiaomi 12T Pro را تا پایان ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد. با این حال، در فاصله کوتاه باقی مانده تا رونمایی از این دو محصول، تمام مشخصات فنی آن‌ها به طور کامل افشا شده و طراحی آن‌ها لو رفته است.

این اطلاعات و تصاویر توسط وبسایت مطرح WinFuture منتشر شده‌اند. این وبسایت مدعی شده که این اطلاعات و تصاویر دقیقا مربوط به نسخه‌های نهایی این دو محصول هستند.

با نگاهی ساده به طراحی و مشخصات فنی دو گوشی شیائومی 12T و 12T پرو متوجه می‌شویم که شباهت‌های بسیاری میان این دو محصول وجود دارد. به طور خاص، حسگر سلفی هر دو گوشی در بالا و وسط صفحه نمایش قرار داشته و ماژول دوربین پشت آن‌ها سه‌گانه است. همچنین به نظر می‌رسد شیائومی به منظور کاهش قیمت تمام شده این دو گوشی، قاب‌های فلزی را از این محصولات کنار گذاشته و محصولات جدیدش را از جنس پلاستیک خواهد ساخت.

تصاویر و مشخصات فنی شیائومی 12T

تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 12T و 12T پرو لو رفتند تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 12T و 12T پرو لو رفتند تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 12T و 12T پرو لو رفتند تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 12T و 12T پرو لو رفتند

بر اساس گزارش WinFuture، گوشی شیائومی 12 تی از صفحه نمایشی 6.67 اینچی با پانل‌های امولد بهره خواهد برد. این صفحه نمایش رزولوشن 2712 در 1220 پیکسلی داشته و نرخ رفرش 120 هرتزی را ارائه خواهد کرد.

تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 12T و 12T پرو لو رفتند

شیائومی در گوشی پرچمدار جدید خود همچنین از تراشه دایمنسیتی 8100 استفاده خواهد کرد. شاید باور این قضیه کمی سخت به نظر برسد؛ اما این چیپست‌ها عملکردی هم‌تراز با چیپست‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 ارائه داده و تراشه‌هایی کاملا پریمیوم به شمار می‌روند. به این ترتیب از حیث توان پردازشی، محصول جدید شیائومی هم‌سطح دیگر بزرگان بازار مانند خانواده گلکسی اس 22 و وان پلاس 10 پرو خواهد داشت.

در بخش باتری، به نظر می‌رسد شیائومی 12T به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود و شارژ سریع آن با توان خیره‌کننده 120 وات انجام خواهد شد. همچنین WinFuture معتقد است که رم این دستگاه هشت گیگابایت و ظرفیت حافظه داخلی آن برابر با 128 یا 256 گیگابایت خواهد بود.

بعلاوه، بر اساس این اطلاعات جدید، از دیگر مشخصات فنی گوشی شیائومی 12T هم می‌توان به حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی اشاره کرد که در کنار دوربین عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو، ماژول سه‌گانه دوربین پشت را تشکیل می‌دهند. همچنین دوربین سلفی Xiaomi 12T هم بیست مگاپیکسلی خواهد بود.

تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 12T و 12T پرو لو رفتند

شیائومی 12 تی همچنین احتمالا به سیستم عامل اندروید 12 مجهز بوده و رابط کاربری MIUI 13 بر روی آن نصب خواهد بود.

انتظار می‌رود شیائومی محصول جدید و قدرتمند خود را با حداقل قیمت 650 دلار به بازار عرضه کند.

پس از بررسی مشخصات فنی نسخه استاندارد شیائومی 12T بد نیست نگاهی هم به مشخصات افشا شده در خصوص نسخه پرو از این گوشی بپردازیم.

مشخصات فنی Xiaomi 12T Pro

تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 12T و 12T پرو لو رفتند تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 12T و 12T پرو لو رفتند تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 12T و 12T پرو لو رفتند تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 12T و 12T پرو لو رفتند تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 12T و 12T پرو لو رفتند

بر اساس اطلاعات جدید در خصوص نسخه پرو از شیائومی 12T، این گوشی تفاوت چندانی با برادر کوچک‌ترش نخواهد داشت؛ به طوری که احتمالا در این گوشی هم شاهد استفاده از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی امولد و همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهیم بود.

تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 12T و 12T پرو لو رفتند

علیرغم شباهت‌های فراوان، در نسخه پرو، تراشه‌های دایمنسیتی بار دیگر با چیپست‌های اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تعویض شده‌اند تا شاهد استفاده از بروزترین و قدرتمندترین تراشه حال حاضر دنیای اندروید در این نسخه باشیم. جدیدترین گوشی‌های تاشوی سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4، در کنار گوشی گیمینگ قدرتمند ایسوس راگ فون 6 پرو نیز همگی از این تراشه‌ها بهره می‌برند.

علاوه بر این انتظار می‌رود میزان رم نسخه پرو از شیائومی 12T به 12 گیگ رم بوده و حافظه داخلی 256 گیگ باشد؛ هرچند بسیاری افراد هم معتقدند شیائومی در این نسخه هم از هشت گیگابایت رم بهره خواهد برد.

علاوه بر این، شایعات حاکی از این هستند که نسخه پرو همچنین از یک دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و آن را جایگزین نمونه 108 مگاپیکسلی در نسخه استاندارد خواهد کرد.

تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 12T و 12T پرو لو رفتند

WinFuture همچنین گزارش می‌دهد که Xiaomi 12T Pro همچنین از اسپیکرهای استریوی هارمن کاردون (Harman Kardon) مجهز بوده و از بلوتوث 5.2 و ان اف سی هم پشتیبانی خواهد کرد. البته احتمالا هر سه ویژگی یاد شده در نسخه استاندارد نیز حضور خواهند داشت.

در بخش قیمت هم می‌توان انتظار داشت که شیائومی برچسب قیمتی 847 دلار را بر روی این محصول خود بگذارد.

منبع :PhoneArena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حملات شدید هوایی اسرائیل به حلب در شمال سوریه + فیلم