نمایش «محشر» در تحقق جهاد تبیین نقش بسزایی دارد


نمایش «محشر» در تحقق جهاد تبیین نقش بسزایی دارد

شیراز- فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: نمایش محشر که مبتنی بر آموزه های دینی با زبان اثربخش هنر است، در تحقق جهاد تبیین نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یدالله بوعلی ضمن حضور در محل اجرای نمایش میدانی محشر در شیراز با تسلیت ایام اربعین حسینی، رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) گفت: یک شب دیگر شاهد برگزاری نمایش میدانی محشر به عنوان یک اثر فاخر هنری اثرگذار بودیم.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: استقبال مردم از این نمایش بی نظیر است و هر شب چندین هزار نفر از نمایش دیدن می‌کنند.

وی اضافه کرد: حضور پر شور مردم پیر و جوان و کودک و نوجوان از محشر نشان می‌دهد که تبلیغ خوبی برای اجرای نمایش انجام شده و جا دارد از شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز تشکر کنیم که همت و اراده کردند که این کار با همکاری مؤسسه اوج و سپاه فجر اجرا شود و از نواحی سپاه، نیروی انتظامی و ارتش و.‌.. برای همکاری در اجرای مطلوب نمایش محشر قدردانی می‌کنیم.

سردار بوعلی تاکید کرد: از تمامی دست اندرکاران، سیستم آتش نشانی و … کمال تشکر را داریم.

وی گفت: زبان هنر یک زبان اثرگذار است و هر چه در ابعاد مختلف به آن توجه شود، اثربخش تر خواهد بود و هنر در انتقال مفاهیم دینی نقش مطلوبی دارد و انتقال مفاهیم دینی با نمایش میدانی ترکیبی به سبک محشر موجب شده تا محشر همه پسند شود و استقبال مردم بیشتر و بیشتر شود و هنروران استان فارسی نیز در اجرای نمایش بسیار مطلوب عمل کرده اند.

سردار بوعلی تصریح کرد: این نمایش چون مبتنی بر آموزه‌های دینی و تاریخ اسلام است و تبیین انقلاب و پیام انقلاب است و در جهاد تبیین بسیار اثرگذار است‌.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان