عموزاد: روی تشک کشتی رحمان بی رحم هستم/ تا المپیک در وزن 65 کیلوگرم می‌مانم/ شادی مردم ارزشمندترین مدال است


عموزاد: روی تشک کشتی  رحمان بی رحم  هستم/ تا المپیک در وزن 65 کیلوگرم می‌مانم/ شادی مردم ارزشمندترین مدال است

آزادکار طلایی کشورمان گفت: قهرمانی در مسابقات شیرین است اما خوشحالی مردم برایم ارزشمندترین مدال محسوب می‌شود.

رحمان عموزاد در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص قهرمانی خود در مسابقات کشتی قهرمانی جهان اظهار داشت: خداراشکر که توانستم با کسب مدال طلا در این مسابقات دل مردم کشورم را شاد کنم چون خوشحالی مردم برای من ارزشمندترین مدال است. من همیشه تمام تلاشم بر این است بهترین خودم باشم و در داخل تشک کشتی بهترین عملکرد را داشته باشم. بالاخره ما هر چه توان داریم در میدان کشتی می‌گذاریم تا به مدال برسیم و پرچم کشورمان را بالا ببریم. تمام رقبایم خوب و مدعی بودند و صدالبته مهم‌ترین دیدارم با حاجی علی‌یف، موسایف و حریف آمریکایی بود اما باز بدون توجه به نام حریفان توانستم با انگیزه بالا به روی تشک بروم و آن‌ها را ببرم.

وی در مورد بازی با اوسپانوف قزاقستانی که در آستانه ضربه فنی شدن بود اینطور به سوال پاسخ داد: بالاخره این اتفاقات در کشتی رخ می‌دهد. خودم می‌پذیرم اشتباه کردم و اتفاقی بود که رخ داد اما خداراشکر به لطف خداوند ، دعای خیر مردم و تلاش خودم از آن حالت خودم را بیرون آوردم و در ادامه هم نبض کشتی را در دست گرفتم و توانستم او را شکست دهم. اگر به او می‌باختم حریفم کسی نبود که بتواند حاجی علی‌یف آذربایجانی را در نیمه‌نهایی شکست دهد.

دارنده مدال طلای قهرمانی جهان درباره کشتی خود در دیدار نهایی مقابل حریف آمریکایی گفت: حریف آمریکایی خیلی گردن کلفت بود و تا پیش از دیدار با من تمام رقبا را با نتیجه 10 بر صفر شکست داده بود. به کمک کادرفنی حریف را آنالیز کردیم و به همین دلیل توانستم در بازی با او در یک دیدار پُر امتیاز اجازه عرض اندام و نفس کشیدن به او را ندهم و خداراشکر می‌کنم توانستم پیروز میدان باشم.

عموزاد درباره اینکه آیا با این روند رو به رشد کشتی در المپیک می‌توانیم توقع تاریخسازی داشته باشیم، اظهار داشت: خداراشکر در بلگراد تیم ما نتیجه خوبی گرفت، البته می‌توانست خیلی بهتر از این باشد، البته باید تلاش کنیم در المپیک پاریس نتیجه بهتری بگیریم تا بتوانیم بیشتر و بیشتر دل مردم را شاد کنیم.

وی درباره اینکه آیا برای المپیک تصمیم به تغییر وزن دارد یا خیر، بیان کرد: من شرایط وزنی‌ام خوب و ایده‌آل است و تصمیم دارم تا المپیک در وزن 65 کیلوگرم بمانم، زیرا زمان زیادی نیست تا به وزن جدید بروم. تمام هدفم این است در این وزن در المپیک پاریس هم خوش بدرخشم.

ملی‌پوش کشتی آزاد درباره لقب رحمان بی رحم که به او داده اند، گفت: من روی تشک کشتی رحمان بی رحم هستم و این لقب را بزرگان کشتی به من داده اند اما بیرون از کشتی مخلص همه دوستان هم هستم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان