چمران: شاهد ترافیک شدید با بازگشایی مدارس هستیم


چمران: شاهد ترافیک شدید با بازگشایی مدارس هستیم

ایسنا: رئیس شورای شهر تهران از احتمال ترافیک شدید همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد. مهدی چمران صبح امروز در واکنش به تذکری در خصوص ترافیک اول مهرماه گفت: قاعدتا امسال ترافیک شدیدی را با بازگشایی مدارس شاهد هستیم چرا که بعد از دو سال از...

چمران: شاهد ترافیک شدید با بازگشایی مدارس هستیم

ایسنا: رئیس شورای شهر تهران از احتمال ترافیک شدید همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

مهدی چمران صبح امروز در واکنش به تذکری در خصوص ترافیک اول مهرماه گفت: قاعدتا امسال ترافیک شدیدی را با بازگشایی مدارس شاهد هستیم چرا که بعد از دو سال از محدودیت‌های کرونایی مدارس قرار است به صورت حضوری بازگشایی شود و این سبب می‌شود که هم استفاده مردم از حمل و نقل عمومی و هم حمل و نقل شخصی افزایش یابد.

وی با بیان این‌که امیدوار بودیم برای مهرماه تعدادی اتوبوس به ناوگان اضافه شود اما به آن میزان که ایده‌آل ما بود این مهم انجام نشد، اظهار کرد: البته تلاش‌ها و فعالیت‌های زیادی صورت گرفته و امیدواریم به زودی تاثیرات آنها را ببینیم.

رییس شورای شهر تهران اضافه کرد: مترو نیز با تلاش‌هایی که شده امیدواریم تعداد زیاد واگنی که در حال تعمیرات است تا پایان سال وارد ناوگان شود.

وی ادامه داد: تلاش‌های زیادی برای بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شده اما آنچه دوست داشتیم نشد و هم سازنده‌ها باید اتوبوس بسازند و هم دوسال زمان می‌برد که واگن‌های جدید مترو وارد چرخه شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد