نجات جان جوان 21ساله از آب‌های جزیره کیش


نجات جان جوان 21ساله از آب‌های جزیره کیش

حوادث رکنا: امامدادی از نجات جان یک جوان ۲۱ساله در آب‌های جزیره کیش خبر داد.

به گزارش رکنا؛ مهدی امامدادی، مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش در خصوص جزییات این عملیات نجات گفت: حوالی ساعت ۱۸:۳۵ دقیقه روز گذشته ۲۸ شهریورماه اطلاعاتی مبنی بر ایجاد شرایط اضطرار برای جوان ۲۱ساله از سوی یک فروند لندینگ کرافت متردد در مسیر آبهای ساحلی شمال جزیره کیش واصل گردید.

وی افزود: بلافاصله ناجی ۱۶ به محل اعزام و با استفاده از توان عملیاتی و تجهیزات نجات مبادرت به نجات فرد مضطر نموده و به بندر تجاری کیش منتقل کردند.

امامدادی حال عمومی نجات یافته را خوب توصیف کرد و گفت: فرد نجات یافته جهت انجام اقدامات مراقبتی و پزشکی از طریق اورژانس به بیمارستان کیش منتقل شد.

وی رعایت نکردن الزامات ایمنی و عدم آشنایی با مخاطرات دریایی و همچنین شنا کردن در ساعتی که دریا ممواج بوده را علت این حادثه عنوان کرد ‌‌.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش با بیان اینکه لازمه استفاده و لذت بردن از تفریحات آبی آشنایی اولیه با فنون شنا و رعایت الزامات ایمنی دریایی است، خاطرنشان کرد: کیشوندان و گردشگران ضمن استفاده از سواحل و پلاژهای مجازی که نجات غریق در آن اماکن مستقر است از شنا کردن در روزهای طوفانی و سواحل که شنا در آن ممنون علائم شده جدا خوداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر