دیدار عباس با دبیرکل سازمان ملل و نخست وزیر اسپانیا در نیویورک


دیدار عباس با دبیرکل سازمان ملل و نخست وزیر اسپانیا در نیویورک

‌رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که برای شرکت در نشست های مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، شب گذشته با پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و پیتر ماوریر رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که برای شرکت در نشست های مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، شب گذشته با پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و پیتر ماوریر رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ دیدار کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمود عباس این مقامات بین المللی را در جریان آخرین تحولات فلسطین و رنج و محنت های فلسطینیان در نتیجه ادامه تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی به ویژه علیه مقدسات اسلامی و مسیحی قرار داد.
طرفین در این دیدارها در مورد روند سازش در فلسطین و تلاش های بین المللی انجام شده در این راستا و آخرین تحولات خاورمیانه گفتگو کردند.
مسئله اسرای فلسطینی و شکنجه آنان در زندان های رژیم صهیونیستی و سیاست اهمال پزشکی که سازمان زندان های صهیونیستی در پیش گرفته، از دیگر موضوعات مورد بحث در این دیدارها بود.
عباس بر ضرورت آزادی فوری اسرای فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
لازم به ذکر است که عباس شامگاه یکشنبه به منظور شرکت در 77امین دوره نشست های مجمع عمومی سازمان ملل راهی نیویورک شد.
ابومازن قرار است روز جمعه در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند.
پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها