ویژه‌برنامه‌های حرم امام رضا (ع) با محوریت کتاب ویژه دهه پایانی ماه صفر


ویژه‌برنامه‌های حرم امام رضا (ع) با محوریت کتاب ویژه دهه پایانی ماه صفر

مدیرعامل به‌نشر ویژه‌برنامه‌های کتاب‌محور انتشارات آستان قدس رضوی برای دهه آخر صفر را در قالب‌های ترویجی، تولیدی و توزیعی را تشریح کرد.

همزمان با ایام پایانی ماه صفر و هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی را با محوریت کتاب تدارک دیده است.

حسین سعیدی مدیرعامل به نشر در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه که امسال همزمان با دهه پایانی ماه صفر، هفته دفاع مقدس را نیز داریم، گفت: امسال بسته متنوعی از برنامه‌‎های مختلف با محوریت کتاب ویژه ایام رحلت پیامبر اعظم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت امام رضا (ع) و همچنین هفته دفاع مقدس اجرا می‎شود.

«صلای رئوف» انتشار و توزیع ۱۰ اثر صوتی رضوی

مدیرعامل به‌نشر از اجرای ویژه برنامه‌ی «صلای رئوف» همزمان با ایام پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: اجرای برنامه «صلای رئوف» ویژه معرفی، توزیع و عرضه ۱۰ عنوان کتاب صوتی رضوی ویژه زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در این ایام پیش‌بینی شده است.

سعیدی افزود: «دعبل و زلفا»، «ماه غریب من»، «اوسنه‌ گوهرشاد»، «آبی‌ها»، «موقف»، «نشانه‌ها»، «باران دوشنبه»، «صبح روز عید»، «اعترافات غلامان» و «راز آن بوی شگفت» عناوین این ۱۰ کتاب صوتی رضوی هستند.

وی با اشاره به اینکه بنر و تبلیغ تخفیف «صلای رئوف» در سه اپلیکیشن طاقچه، فیدیبو و نوار در دهه پایانی ماه صفر قرار می‎گیرد، افزود: این برنامه به خصوص برای زائرانی که پیاده به سمت مشهدالرضا (ع) حرکت می‌کنند فرصتی ایجاد می‌کند تا در طول مسیر این کتاب‌ها را گوش کنند و از معارف رضوی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل به‌نشر با بیان اینکه این برنامه با همراهی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی انجام می‎شود، ادامه داد: طراحی و تولید فلش بوک صوتی رضوی، تولید محتوای رسانه‌ای بر مبنای این آثار و عرضه و پخش در شبکه‌های اجتماعی حرم مطهر، جانمایی کتب در دکور برنامه‌های دهه آخر صفر در استودیوی صحن انقلاب و برگزاری برنامه خوانش زنده کتاب‌های صوتی رضوی توسط صداپیشگان کتاب‌ها در حرم مطهر از بخش‎های «صلای رئوف» برنامه است.

ویژه‌برنامه‌های حرم امام رضا (ع) با محوریت کتاب ویژه دهه پایانی ماه صفر

۴ نمایشگاه عرضه و فروش کتاب در حرم

سعیدی همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب در حرم مطهر رضوی همزمان با ایام پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: ۴ نمایشگاه عرضه و فروش کتاب در حرم با موضوع پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع)، امام رضا (ع) و دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی برپا می‎شود. همچنین طرح تخفیف کتب دفاع مقدس با تخفیف تا ۴۰ درصد در تمامی فروشگاه‌های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

سعیدی یادآور شد: معرفی و تبلیغ آثار مناسبتی در فضای مجازی، گفت‌وگو با مؤلفان آثار رضوی و نبوی و همچنین عرضه ویژه آثار در کتابفروشی‌ها نیز از دیگر برنامه‌های کتاب‌محور انتشارات آستان قدس رضوی همزمان با دهه پایانی ماه صفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...