شرکت ملی حفاری در حفظ، نگهداشت و افزایش تولید نقش اساسی داشته است


شرکت ملی حفاری در حفظ، نگهداشت و افزایش تولید نقش اساسی داشته است

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مجتبی یوسفی، روز دوشنبه (۲۸ شهریورماه) در نشست محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل، مدیران ارشد و رؤسا و مسئولان شرکت ملی حفاری ایران، گفت: خدمات شرکت ملی حفاری...

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مجتبی یوسفی، روز دوشنبه (۲۸ شهریورماه) در نشست محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل، مدیران ارشد و رؤسا و مسئولان شرکت ملی حفاری ایران، گفت: خدمات شرکت ملی حفاری ایران در چهار دهه گذشته در حفر چاه‌های توسعه‌ای، اکتشافی و تعمیری، نقشی اساسی در حفظ، نگهداشت و افزایش تولید و کشف میدان‌های جدید نفتی داشته است.

وی اظهار کرد: این شرکت با تکیه بر نیروهای متخصص، متعهد و باتجربه خود از دانش فنی، توانمندی و ظرفیت‌های بالا در بخش‌های عملیات حفاری و خدمات یکپارچه فنی و مهندسی برخوردار است و افزون بر دستیابی به فناوری حفر چاه‌های عمیق که در انحصار چند کشور است،‌ امروز دانش فنی و تجارب خود را در حفر چاه‌های ژرف‌ آب نیز به‌کار گرفته است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس ضمن تشکر از جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، به‌دلیل پیگیری‌هایشان برای خارج کردن شرکت ملی حفاری ایران از موضوع خصوصی‌سازی و حفظ جایگاه آن به‌عنوان یک شرکت حاکمیتی در عرصه صنعت نفت، گفت: در دو سال گذشته تلاش شد از خصوصی‌سازی این شرکت جلوگیری شود و این تلاش‌ها از سوی وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در دولت سیزدهم و از طریق مجلس ادامه دارد.

یوسفی افزود: اگر شرکت ملی حفاری ایران به‌عنوان یک شرکت زیر مجموعه در بخش بالادستی شرکت ملی نفت ایران نبود، امروز برای حفاری و تعمیر چاه‌ها باید دو برابر هزینه‌های جاری، هزینه می‌شد.

وی با بیان اینکه جا دارد در طرح توسعه ۲۸ مخزن و توسعه میدان‌های مشترک از ظرفیت‌های شرکت ملی حفاری ایران استفاده حداکثری شود، اظهار کرد: کارکنان این شرکت با توجه به شرایط سخت کار اقماری که نیمی از دوران خدمت خود را دور از خانواده سپری می‌کنند، با پشتکار و تلاش مضاعف نقش مهمی برای اعتلای صنعت نفت دارند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در ادامه توجه به پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان به‌عنوان هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر هم‌زمان با دیگر شرکت‌های نفتی، تبدیل وضعیت کارکنان و جذب نیرو با اولویت نیروهای بومی با توجه به بازنشسته‌ شدن شماری از کارکنان با سابقه را یادآور شد.

یوسفی همچنین از همکاری شرکت‌های نفتی عضو ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب از جمله شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت مهندسی و توسعه نفت در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا