آمادگی لشکر 77 ثامن الائمه برای اسکان 100 هزار زائر در مشهد


آمادگی لشکر 77 ثامن الائمه برای اسکان 100 هزار زائر در مشهد

مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: لشکر ۷۷ ثامن الائمه جهت اسکان زائران و پذیرایی از آنان در این مکان به تعداد حدود ۱۰۰ هزار نفر اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرسرتیپ رضا آذریان ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور داشتیم، لشکر ۷۷ ثامن الائمه جهت اسکان زائران عزیز و پذیرایی از آنان در این مکان به تعداد حدود ۱۰۰ هزار نفر اعلام آمادگی کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش بیان کرد: و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای این عزیزان باشیم، همچنین آمادگی داریم تا در حمل و نقل درون شهری زائران امام رضا (ع) و به تعداد ۱۵۰۰ نفر روزانه با همکاری شهرداری مشهد مشارکت کنیم.

وی با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس با عنوان «ما مقاوم هستیم» ادامه داد: وحدت بین ارتش و سپاه باعث موفقیت هر چه بیشتر ما شده و ما همچنان با اقتدار ملی از آمادگی بسیار خوبی برخورداریم.

آذریان بیان کرد: حماسه هشت سال دفاع مقدس اقتدار نظام را تثبیت و استقلال کشور را تضمین کرد و امروز دشمن توان مقابله با ما را ندارد و هم اکنون در بالاترین نقطه بعد دفاعی هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: خودباوری، اراده ملی و اعتماد به نفس از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است و همچنین استعدادپروری، تحول در صنایع دفاعی کشور و اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه از دستاوردهایی است که نشان دهنده آمادگی قدرت و بعد دفاعی ایران اسلامی است.

وی اظهار کرد: ۳۱ شهریورماه همزمان با هفته دفاع مقدس که به عنوان روز مقاومت شکل گرفته رژه نیروهای مسلح و چتربازان نیروی زمینی با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

آذریان گفت: رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به میزبانی ارتش از ساعت ۷:۴۵ بامداد ۳۱ شهریورماه در بلوار نماز مشهد آغاز خواهد شد. در این رژه، چتربازان نیروی مخصوص زمینی ارتش حضور خواهند داشت و از ۲ دستگاه تانک اورهال شده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام رونمایی خواهد شد، همچنین برخی پهپادهای شرکت کننده در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش نیز به پرواز درخواهند آمد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش روز زنان و خانواده را به عنوان معنویت و همچنین ولایتمداری و جوانان، علم و دانش‌پژوهی با حضور دانش‌آموزان دانشجویان و طلاب در عرصه علم و دانش و تبیین نقش علم و فناوری در تقویت اقتدار ملی و دفاعی در پرتو ولایتمداری جوانان، تجلیل از خانواده‌های شهدا را از برنامه‌های دیگر هفته دفاع مقدس برشمرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط