گفتگوی 2 ساعته نماینده ولی فقیه با خانواده مهسا امینی/ چه قولی داده شد؟


گفتگوی 2 ساعته نماینده ولی فقیه با خانواده مهسا امینی/ چه قولی داده شد؟

​اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان کردستان به دیدار خانواده مرحومه مهسا امینی رفت و گفتگوی دو ساعته با آنها انجام داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با ابراز تأثر از درگذشت مهسا امینی، گفت: روز گذشته، بنده در منزل خانم مرحومه مهسا امینی حضور یافته و مراتب تأثر و تسلیت خود را خدمت خانواده آن مرحومه ابراز کردم.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده ولی‌فقیه به خانواده مرحومه خانم مهسا امینی اطمینان دادم که همه نهادها برای دفاع از حقوقی که از خانم امینی تضییع‌شده، اقدام خواهند کرد و هیچ حقی از خانواده مرحومه امینی نادیده گرفته نخواهد شد.

واکنش دختر سردار سلیمانی به فوت مهسا امینی

پورذهبی که نزدیک به 2 ساعت در منزل مرحومه مهسا امینی حضور داشته است، گفت: با پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده خانم امینی دیدار کردم؛ خانواده آن مرحومه عزیزشان را از دست داده‌اند و این شرایط سخت واقعاً قابل درک است.

مولاوردی: مصوبه حجاب و عفاف دستپخت کبری خزعلی است/ چه فشاری به یک دختر ۲۲ ساله وارد شده که دو سکته قلبی و مغزی را با هم می‌زند؟

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: بنده در منزل خانم امینی خطاب به خانواده آن مرحومه، گفتم: "وظیفه بود که با خانواده خدمت برسیم و عرض کنیم؛ همه از این اتفاق متأثر و غمگین هستیم و هیچ‌گاه نمی‌توانیم خودمان را جای شما بگذاریم. اتفاق تلخ و غم‌انگیزی بود و همه را شوکه کرد؛ از صمیم قلب می‌گویم هر حادثه ناگواری از این دست حقیر را به عنوان یک خدمتگزار ناراحت و دل‌شکسته می‌کند و من مطمئنم رهبر عزیزمان هم از اینکه یک دختر این سرزمین این‌چنین از دنیا رفته‌اند متأثر و متألم هستند. به‌هرحال ایشان پدر امت هستند و ناراحتی مردم موجب ناراحتی ایشان هم هست".

وی همچنین در ادامه روایت خود از حضور در منزل پدری خانم مهسا امینی، گفت: بنده در ادامه خطاب به خانواده خانم امینی، عرض کردم، امیدوارم با این دلسوزی و حسن نظرشما که خانواده تحصیل‌کرده و فرهنگی هستید آسیب روحی که به جامعه خورده است اصلاح بشود و امید، آرامش، وحدت و همدلی حاکم بشود و کسانی‌که قصد ماجراجویی و ایجاد آسیب‌های بیشتر در جامعه را دارند، دست از این کارشان برداشته و خسارت دیگری را به مردم عزیز خصوصاً مردم شریف کردستان تحمیل نکنند".

پورذهبی در پایان تاکید کرد: همچنان که به خانواده خانم امینی قول داده‌ام، بنده نیز به سهم خودم موضوع فوت ایشان را تا نتیجه نهایی پیگیری خواهم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403