فروش کامیون کشنده FAW CA4180 در بورس کالا + جدول قیمت شهریور 1401


فروش کامیون کشنده FAW CA4180 در بورس کالا + جدول قیمت شهریور 1401

پیرو اطلاعیه بورس کالا شرایط خرید محصول خودرو کامیون کشنده FAW CA4180 محصول سیباموتور از زیرمجموعه گروه بهمن اعلام شد. کامیون FAW CA4180 روز سه...

پیرو اطلاعیه بورس کالا شرایط خرید محصول خودرو کامیون کشنده FAW CA4180 محصول سیباموتور از زیرمجموعه گروه بهمن اعلام شد. کامیون FAW CA4180 روز سه شنبه ۱۲ مهر در بورس کالای ایران عرضه می گردد و بر این اساس مهلت ثبت سفارش برای این محصول تا ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۱ مهر قابل انجام است و مبلغ پیش پرداخت خرید محصول کامیون کشنده سیبا موتورز ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است. هر نفر با کد بورسی تنها امکان ثبت سفارش برای یک دستگاه خودرو را دارد و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود. خرید برای مشتریان حقوقی امکان‌پذیر است.

زمان تحویل کامیون کشنده FAW CA4180 دو ماهه معیین شده و در تاریخ ۱۲ آذر 1401 تحویل خریداران می شود، این محصول با قیمت پایه ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال معادل ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.

همچنین خریداران پس از انجام خرید از بورس کالا ملزم به پرداخت وجه هزینه های زیر همزمان با تسویه اصل مبلغ هستند. این هزینه ها شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها جمعا به مبلغ ۱۰۲ میلیون و ۸۵۶ هزار و ۱۱ ریال است که به ترتیب مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ ۲۲ میلیون ریال، صدور کارت خودرو به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال، هوشمند سازی کارت سوخت به مبلغ ۴۳۵ هزار ریال، شماره گذاری به مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، پست به مبلغ ۳۲۷ هزار ریال و بیمه شخص ثالث به مبلغ ۷۷ میلیون و ۹۴ هزار و ۱۱ ریال) را شامل می‌شود.

خودرو قیمت مالیات و هزینه ها مبلغ پیش پرداخت مهلت ثبت سفارش تاریخ تحویل
کامیون کشنده FAW CA4180 2 میلیارد و 370 میلیون تومان 10 میلیون و 285 هزار و 611 تومان 20 درصد ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۱ مهر 2 ماهه(12 آذر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان