آب آشامیدنی شهر یاسوج سالم است


آب آشامیدنی شهر یاسوج سالم است

یاسوج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب آشامیدنی شهر یاسوج بر اساس آزمایشات انجام شده مرکز بهداشت و همچنین شرکت آب و فاضلاب، سالم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد هاشمی‌مهر بعدازظهر سه شنبه در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده استان افزود: سلامت مردم، برای ما در اولویت است و آب شرب شهر یاسوج سالم و بهداشتی است.

وی با بیان اینکه با سفر رئیس جمهور و در یکسال اخیر، تحول عظیمی در راستای مرمت و بهسازی شبکه آب شرب شهر یاسوج انجام شده است، گفت: با تزریق سایر اعتبارات شبکه آب شرب در شهر یاسوج تکمیل می‌شود.

هاشمی مهر تصریح کرد: تصفیه خانه آب شرب شهر یاسوج هم‌اکنون با ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث است.

وی با بیان اینکه سگ‌های ولگرد، تهدید جدی برای سلامت خانواده‌ها هستند، گفت: سال گذشته یکهزار و ۴۹۷ مورد حیوان گزیدگی، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی در استان ثبت شده که آمار بسیار بالایی است.

هاشمی افزود: این امر ناشی از بی‌توجهی به این امر است و باید در موضوع سگ‌های ولگرد پای کار باشند تا هزینه درمانی مردم افزایش نیابد و بیت‌المال هدر نرود.

وی اظهار داشت: متولیان باید مطابق دستورالعمل‌ها، وظیفه قانونی خود را در این راستا، انجام دهند و طی یک ماه آینده اقدامات میدانی و اساسی در سطح شهرها به خصوص شهر یاسوج را انجام دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟