ساخت مسکن برای 3 هزار و 700 متقاضی در شهرکرد آغاز نشده است


ساخت مسکن برای 3 هزار و 700 متقاضی در شهرکرد آغاز نشده است

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت مسکن برای ۳ هزار و ۷۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد هنوز آغاز نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر سه‌شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرایی طرح ملی نهضت مسکن چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: ساخت و ساز مسکن‌های باقی‌مانده در این طرح برای متقاضیانی که واریز وجه داشته‌اند باید ظرف یک‌ماه آغاز شود.

وی افزود: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با سفرهای فراوان به چهارمحال و بختیاری خدمات ارزشمندی در این استان برای محرومیت‌زدایی ارائه کرده است.

حیدری تصریح کرد: کوهستانی بودن چهارمحال و بختیاری باعث شده تا این استان با کمبود زمین برای ساخت مسکن و قیمت بالای زمین مواجه شود.

وی رونق در ساخت و ساز مسکن را باعث اشتغال‌زایی و فعال شدن صنایع مرتبط دانست و یادآور شد: بازسازی مناطق سیل‌زده، زلزله‌زده و عملیات ساخت و ساز در طرح نهضت ملی مسکن باید تا قبل از شروع بارش‌ها آغاز شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان در استان برای ارائه خدمات در محلاتی که ساخت مسکن در طرح نهضت ملی در آن‌ها پیش‌بینی شده، از اعتبارات داخلی و منابع ملی هزینه کنند.

حیدری راه‌اندازی یک واحد تولید بتن و قطعات بتنی از سوی شرکت بنیاد بتن اصفهان در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و اظهار داشت: این شرکت پس از پایان طرح نهضت ملی مسکن نیز برای تولید قطعات بتنی در استان مستقر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج