کشف بیش از 15 تن آرد قاچاق در بناب


کشف بیش از 15 تن آرد قاچاق در بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار "علی محمدی" گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بناب حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون حامل بار آرد مشکوک و آن را متوقف کردند.وی در ادامه افزود: در بازرسی از کامیون توقیف شده ۱۵ تن و ۴۰ کیلو آرد فاقد...

کشف بیش از 15 تن آرد قاچاق در بناببه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار "علی محمدی" گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بناب حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون حامل بار آرد مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی در ادامه افزود: در بازرسی از کامیون توقیف شده ۱۵ تن و ۴۰ کیلو آرد فاقد مجوز که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با سودجویان در این زمینه در چارچوب قانون برخورد قاطعانه خواهد کرد و شهروندان می‌توانند هر گونه اخبار در این خصوص را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا