سرمربی محبوب گواردیولا: بله، پپ به من تبریک گفت


سرمربی محبوب گواردیولا: بله، پپ به من تبریک گفت

روبرتو دی‌زربی، سرمربی جدید برایتون، می‌گوید پپ گواردیولا با او تماس گرفته و شغل جدیدش را تبریک گفته است. گواردیولا پیشتر هم گفته بود به سبک مربی‌گری دی‌زربی علاقه‌مند است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه برایتون دو روز پیش اعلام کرد روبرتو دی‌زربی، سرمربی سابق ساسولو، را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرده است. او قرار است در برایتون جانشین گراهام پاتر شود که به چلسی منتقل شده است.

دی‌زربی پیش از این به عنوان یک مربی جوان آینده‌دار شناخته می‌شود. زمانی که او هدایت ساسولو را به عهده داشت پپ گواردیولا در یک مصاحبه گفت آنقدر به دی‌زربی علاقه‌مند است که به خاطر او بازی‌های ساسولو را تماشا می‌کند.

این مربی ایتالیایی اعلام کرد بعد از منصوب شدنش به عنوان سرمربی برایتون، پپ با او تماس گرفته و شغل جدیدش را تبریک گفته و برای او آرزوی موفقیت کرده است. دی‌زربی حالا باید در لیگ برتر بازی مقابل تیم پپ گواردیولا را تجربه کند.

سرمربی محبوب گواردیولا: بله، پپ به من تبریک گفت

دی‌زربی در اولین مصاحبه خود به عنوان سرمربی برایتون گفت:" از اینکه اینجا هستم خوشحالم و هدایت برایتون برایم باعث افتخار است. از باشگاه متشکرم. در حال بررسی تک‌تک بازیکنها هستم و امیدوارم تا ماه ژانویه بتوانم راحت انگلیس صحبت کنم.

درباره گواردیولا و فوتبالش باید بگویم پپ به نظر من مربی‌ای است که هیچکس نمی‌تواند حتی به او نزدیک بشود. او این را در انگلیس، آلمان و اسپانیا ثابت کرده. گواردیولا با من تماس گرفت. از اینکه مربی برایتون شده‌ام خوشحال بود و از این باشگاه خیلی تعریف کرد. پپ گفت همیشه آماده است به من کمک کند. گفت هر چی بخواهم برایم انجام خواهد داد البته به جز روزهایی که تیم‌هایمان در لیگ برتر با هم بازی دارند".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !