دوران دفاع مقدس جرأت را از دشمنان انقلاب گرفت


دوران دفاع مقدس جرأت را از دشمنان انقلاب گرفت

یزد- مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر گفت: اگر امروز دشمن جرأت ندارد نگاه چپ به نظام و انقلاب و کشور کند، به برکت هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم کریم بیگی روز سه شنبه در نشست خبری کمیته نیروهای مسلح هفته گرامیداشت دفاع مقدس استان یزد اظهار داشت: عده ای این شبهه را مطرح کرده اند که چرا برای آغاز جنگ، بزرگداشت برگزار می شود که جواب این شبهه در خطبه حضرت علی(ع) در نهج البلاغه وجود دارد.

وی افزود: حضرت علی(ع)، جهاد را سپر قوی و دیوار مستحکمی دانسته اند که ملت ها را مصون می دارد و هرکه آن را ترک کند، لباس ذلت بر قامت او پوشانده می شود.

کریم بیگی بیان کرد: امروز شاهد ذلت کشورهایی هستیم که در برابر تهاجم دشمن عقب نشستند و امروز در کشور خود در ذلت به سر می برند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر ادامه داد: تقارن هفته دفاع مقدس با ایام عزاداری دهه آخر صفر، فرصت مناسبی است که به شبهات در این زمینه از نگاه و سیره اهل بیت(ع) پاسخ داده شود.

وی با اشاره به نقاط مشترکی که قیام اباعبدالله الحسین(ع) با جنگ تحمیلی دارد، افزود: جنگ تحمیلی ما برگرفته از قیام عاشوراست زیرا مردم ما نیز ظلم را نپذیرفتند و در برابر یزید زمان ایستادند.

کریم بیگی عنوان کرد: تکلیف محوری و عزتمندی نیز از دیگر شباهت هایی است که دفاع مقدس ما با قیام امام حسین(ع) دارد.

وی تصریح کرد: عزت امروز انقلاب ما به برکت هشت سال دفاع مقدس است و اگر امروز کسی جرأت نگاه چپ به کشور را ندارد، به واسطه دفاع جانانه ای است که در هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر