هنرکارت در قالب یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب


 هنرکارت در قالب یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب

مرادی گفت: هنرکارت قابلیت ارائه خدمات و سرویس های مختلف را دارد.

حیدر مرادی مدیرعامل شرکت هنر کارت بنیان ایرانیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان در خصوص اینکه دارندگان هنر کارت چطور می توانند از خدمات اقامتی و گردشگری استفاده کنند گفت: بر اساس قرارداد

منعقد شده با شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی تمام اعضای صندوق اعتباری هنر که دارای هنرکارت هستند می توانند از خدمات اقامتی و گردشگری استفاده کنند.

وی درخصوص جزئیات هنرکارت بیان داشت: هنرکارت، شرکتی است که پل ارتباطی هنرمندان با صندوق اعتباری هنر است.

تمامی فعالان حوزه فرهنگ و هنر که دارای کد عضویت صندوق اعتباری هستند؛ می توانند برای دریافت هنرکارت و استفاده از خدمات این کارت، چند منظوره اقدام نمایند.

مدیر عامل شرکت هنر کارت در پاسخ به این سوال که هنر کارت دارای چه مزایایی است گفت: هنرکارت شناسه هویت فرهنگی و هنری اعضای صندوق اعتباری هنر است.

این کارت دارای نام و نام خانوادگی فارسی و لاتین، رسته هنری، عکس هنرمند و دارای بارکد (QR) می باشد؛ که از طریق شرکت هنر کارت صادرشده و تقدیم هنرمندان می شود.

همچنین هنرکارت در قالب یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب امکان انجام تراکنش های بانکی همچون دریافت وجه، انتقال وجه، پرداخت قبوض را فراهم می کند.

تمامی تعاملات مالی صندوق با اعضا از جمله وام، بیمه، کمک مستمری، طرح تکریم و... بر بستر هنرکارت انجام می شود. همچنین امکان بهره مندی هنرمندان از سود ناشی از انجام تراکنش های مالی از طریق این کارت میسر است.

مرادی در خصوص اینکه آیا هنرمندان می توانند در تمام ایام سال از این کارت جهت خدمات هتل های ایرانگردی و جهانگردی استفاده کنند بیان داشت: خدمات اقامتی در تمام ایام سال شامل ۴۷ هتل و مرکز اقامتی در ۲۴ استان کشور به

دارندگان هنر کارت ارائه می شود و براساس شیوه نامه ای که در سایت بارگذاری و اطلاع رسانی شده است این امر در حال انجام است.

وی در خصوص بازه زمانی ثبت درخواست خاطر نشان کرد: برای هنرمندانی که در پیک کاری هستند یک ماه جلوتر و آنهایی که غیر پیک کاری هستند دو هفته جلوتر از طریق ارتباط با شرکت هنرکارت درخواست می کنند و شرکت،

کارهای لازم را انجام می دهد سپس واچر صادر شده برای محل اقامت موردنظرشان را تقدیم می کنیم.

مدیر عامل هنر کارت ضمن بیان تلاش برای توسعه کمی و کیفی خدمات هنر کارت گفت: هنرکارت قابلیت ارائه خدمات و سرویس های مختلف را دارد.

در دور جدید مدیریتی در تلاش هستیم انواع خدمات فرهنگی، هنری، اجتماعی و...را در قالب این کارت پیاده سازی کنیم.

بر این اساس سامانه جامع باشگاه مشتریان که دارای زیرساخت کامل برای ارائه خدمات مختلف به هنرمندان است در حال آماده شدن است؛

پس از راه اندازی این سامانه در آینده نزدیک ارائه خدمات هتلینگ، فروشگاهی، فرهنگی و هنری و سایر تخفیفات به صورت آنلاین و با سرعت بیشتر انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت هنر کارت در پایان گفت: با مذاکرات انجام شده با نهادها و سازمان های مختلف امکانات بیشتری در راه است که در آینده نزدیک به اطلاع اصحاب فرهنگ و هنر خواهد رسید.

پایان پیام/731

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس