فعالیت موکب‌تخصصی کودک شباب‌الحسن‌(ع) در مسجدسهله


فعالیت موکب‌تخصصی کودک شباب‌الحسن‌(ع) در مسجدسهله

در نجف اشرف، مسجد سهله، موکب تخصصی کودک شباب الحسن علیه السلام در ایام اربعین حسینی به زائران کودک خدمات ارایه می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در نجف اشرف، مسجد سهله، موکب تخصصی کودک شباب الحسن علیه السلام در ایام اربعین حسینی مستقر است و به زائران کودک خدمات ارایه می دهد. این هیئت ویژه بچه های دبستانی برنامه اجرا می کند و مشتریان آن با مشتری دیگر موکب ها فرق می کند.

در موکب‌تخصصی کودک شباب‌الحسن‌(ع) اطعامی که به کودکان داده می شود با بقیه موکب ها تفاوت دارد در این موکب خادمان به زائران کودک خوارکی ها مناسب با سن آنها داده می شود از پفیلا تا شکلات. در موکب‌تخصصی کودک شباب‌الحسن‌(ع) کودکان نقاشی می کشند و اوریگامی درست می کنند، کاردستی درست می کنند، هیئت عزاداری کودک برپا می شود نمایش عروسکی ویژه این گروه سنی اجرا می شود.

خادمان موکب تخصصی کودک شباب‌الحسن‌(ع) در طول روز در میان موکب ها به راه می افتند و بسته هایی را که خادمان تهیه کرده اند و ویژه کودکان است؛ توزیع می‌کنند. افتخار موکب تخصصی کودک شباب‌الحسن‌(ع) این است که موکبی ویژه با مشتری‌های دوست‌داشتنی می باشد. حامیان موکب تخصصی کودک شباب‌الحسن‌(ع) شامل مادری می شود که جعبه های مداد رنگی هدیه داد، پیرزنی است که برای کمک به برپایی موکب، گوشواره‌هایش را فروخت و آن پیر مردی است که دستگاه بستنی زنی اش را برای توزیع بستنی در میان کودکان میهمان موکب به همراهخود آورده است. پیشنهاد می کنیم اگر مسیرتان به نجف‌اشرف مسجدسهله افتاد یه سر به موکب تخصصی کودک شباب الحسن(ع) بزنید.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا