ستایش سازمان دیدبان حقوق بشر از تلاش های خالصانه برای موفقیت برگزاری مراسم اربعین


ستایش سازمان دیدبان حقوق بشر از تلاش های خالصانه برای موفقیت برگزاری مراسم اربعین

سازمان دیدبان حقوق شیعیان تلاش های خالصانه عراق در برگزاری موفقیت آمیز مراسم اربعین حسینی را ستود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سازمان دیدبان حقوق شیعیان که یک سازمان غیر انتفاعی و غیر دولتی است، در بیانیه ای از همه تلاش های خالصانه ای که در موفقیت برگزاری مراسم اربعین حسینی در 20 صفر در عراق به ویژه کربلای معلی انجام دادند، تشکر و قدردانی عمیق کرد.

این سازمان در بیانیه خود از مراجع عظام و طلاب حوزه های علمیه و تولیت و کارکنان عتبات مقدسه در عراق و خدمت کنندگان به زائران در موکب های حسینی برای نظارت و توجه استثنایی و بدون تبعیض شان تشکر کرد. از خداوند متعال برای میلیون ها زائر که در این مراسم شرکت کردند، می خواهیم که این عمل را در ترازوی حسنات شان قرار دهد و اعمال صالح شان را بپذیرد.

این سازمان تلاش های دولت های محلی در استان های عراق و دولت مرکزی در بغداد به دلیل نقش شان در تضمین امنیت و تسهیل در حرکت زائران قدردانی کرد و نقش نیروهای امنیتی در همه تشکیلاتشان را ستود.

این سازمان در بیانیه خود خرسندی شدیدی خود را از موفقیت این مراسم که خداوند متعال آن را نشانه ای برای همه جهانی و دلیلی بر عظمت و جایگاه اهل بیت نبوت و ائمه اطهار(ع) در زمین و آسمان قرار داده است، ابراز کرد.

دیدبان حقوق شیعیان همچنین از دولت ها و دستگاه های امنیتی کشورهای مختلف جهان برای فهم و درک موکب های حسینی در کشورهایشان و همکاری و مشارکت شان در موفقیت این مناسبت تشکر کرد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی