صدور بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق به مناسبت پایان اربعین


صدور بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق به مناسبت پایان اربعین

سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق به مناسبت پایان اربعین بیانیه ای صادر کرد

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، متن بیانیه ی صادره بدین شرح است :

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

همزمان با به پایان رسیدن مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع)؛ سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق فرض می داند مراتب سپاس و قدردانی خویش را از دولت دوست و برادر جمهوری عراق، مراجع عظام ،تمامی آحاد مردم مهمان نواز این کشور، مسئولان گرامی عتبات عالیات، موکب داران عزیز عراقی، کلیه قوای مسلح، نیروهای امنیتی و پلیس، حشدالشعبی غیور، نیروهای مبارزه با تروریسم، جمعیت هلال احمر ج.ا.ایران، کادر پزشکى ، پلیس مرزبانی، نیروهاى خدوم مستقر در گذرگاه‌هاى مرزى، گزارشگران و اصحاب رسانه و تمامی عاشقان حسینی که خاضعانه پذیرای زائران در منازل خویش گردیدند و دیگر عزیزانی که به هر نحوی باعث تسهیل و کمک به برگزاری راهپیمایی و مراسم زمینه ساز ظهور اربعین حسینی در سالجاری شدند را اعلام نماید.

این بزرگترین تجمع انسانی در جهان که بی تردید ناشی از برکت وجود سرور و سالار شهیدان است، هرگز نمی‌توانست بدون همراهی و همکاری زائران عزیز ایرانی که بردباری آنان در پرتو عشق حسینی زبانزد عام و خاص است به سر منزل مقصد رسد. این سفارت نهایت تشکر خویش را از یکایک زائران عزیز اعلام می نماید.

از درگاه خداوند متعال مسالت داریم با همدلی و مساعدت تمامی عزیزان دست اندرکار در ایران و عراق، بتوانیم سال آتی نیز مراسمی ‌باعظمت تر و باشکوه تر را با حضور تمامی دلدادگان حسینی شاهد باشیم. ان شاء الله.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا