مشارکت 500 نهاد رسانه ای از 15 کشور جهان برای پوشش مراسم اربعین


مشارکت 500 نهاد رسانه ای از 15 کشور جهان برای پوشش مراسم اربعین

بخش رسانه در آستان مقدس حسینی از موفقیت آمیز بودن طرح رسانه ای ویژه خود برای پوشش مراسم اربعین ۱۴۴۴ هجری با مشارکت گسترده رسانه های عراقی، عربی و خارجی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الفرات نیوز، «عباس الخفاجی» رئیس بخش رسانه در آستان مقدس حسینی گفت: طرح رسانه برای بخش رسانه در این آستان با موفقیت همراه بود. همکاری این رسانه ها با همکاری بخش رسانه در آستان مقدس عباسی و بخش رسانه و ارتباطات دولتی در استان کربلا و با هماهنگی عالی طرف های دولتی مسئول را ستود.

الخفاجی افزود: پوشش رسانه ای از هفتم صفر آغاز شد و تا 20 صفر ادامه داشت. بیش از 500 نهاد رسانه ای داخل و خارج از عراق و 26 خودروی پخش مستقیم(Sng) مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: پوشش رسانه ای مراسم اربعین امسال شاهد حضور موسسات مطبوعاتی از 15 کشور عربی و خارجی بود.

الخفاجی گفت: تسهیلات امنیتی و سازمانی برای همه رسانه فراهم شد. علاوه بر این، یک پایگاه تخصصی برای پخش زنده که با پوشش هایشان مغایرت نداشته باشد، ایجاد شد. همچنین بیش از یک هزار وعده غذایی در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

از سوی دیگر، مدیریت آستان مقدس عباسی در بیانیه ای ، مشارکت 190 نهاد رسانه ای و 500 خبرنگار در پوشش رسانه ای ویژه مراسم اربعین اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: آستان مقدس عباسی مکان هایی مجهز به امکانات رفاهی برای 300 خبرنگار فراهم کرد.

توفیق الحبالی، مدیر بخش رسانه و ارتباطات دولت در استان کربلا گفت: گروه رسانه ویژه مراسم اربعین متشکل از مدیران بخش های رسانه در آستان های مقدس حسینی و عباسی و مدیر رسانه رسانه کربلا و هیئت رسانه و ارتباطات و طرف های امنیتی مسئول و اتحادیه خبرنگاران کربلا تشکیل شد.

وی افزود: پوشش رسانه ای شامل مرکز شهر قدیمی، آستان های مقدس حسینی و عباسی، محورهای اصلی شهر کربلای معلی است، جایی که مسیر زائران به شهر سیدالشهداء(ع) است.

الحبالی گفت: تعداد رسانه ها و خبرنگاران که در پوشش مراسم اربعین مشارکت کردند، بیش از یک هزار و 200 خبرنگار و روزنامه نگار بوده است.همچنین نزدیک به 600 نهاد رسانه ای شرکت کردند و بیش از 25 خودرو رسانه ای به پخش زنده اقدام کردند.

آستان مقدس امام حسین(ع) با همکاری طرف های مورد نظر همه امکانات سازمان و لجستیکی را برای خدمت به مسئله حسینی و رساندن صدای میلیون ها نفر به اقصی نقاط جهان به کار گرفتند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس