محدودیت های ترافیکی 31 شهریور ماه در رشت اعمال می شود


محدودیت های ترافیکی 31 شهریور ماه در رشت اعمال می شود

رشت- رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس گفت: محدودیت های ترافیکی از امشب در برخی محورهای منتهی به محل برگزاری رژه در رشت اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ امیر طالبی شامگاه سه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به برگزاری رژه بزرگ نیروهای مسلح در استان گیلان اظهار کرد: این رژه روز ۳۱ شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به برگزار رژه اشاره کرد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی تردد و پارک در حاشیه خیابان از ساعت ۲۲ امشب چهارشنبه در محدوده خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور گیلان ادامه داد: این محدودیت‌ها در خیابان‌های ۱- میدان کودک - بلوار شهید احمدزاده - بلوار شهید انصاری و بر عکس، ۲- امین ضرب - کوچه شهید علی محمدی به سمت تقاطع شهید احمدزاده، ۳- میدان شالکوه - بوستان ملت و کلیه کوچه‌های منتهی به امین ضرب و ۴- کوچه شهید علی محمدی به طرف تقاطع شهید احمدزاده اعمال می‌شود.

وی از رانندگان خواست تا با رعایت محدودیت ترافیکی اعلام شده با مأموران پلیس همکاری داشته باشند و تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی