لیگ برتر تنیس| پیگیری مسابقات سومین روز مردان و دومین روز زنان


لیگ برتر تنیس| پیگیری مسابقات سومین روز مردان و دومین روز زنان

چهره تیم های برتر سومین روز رقابت های لیگ برتر تنیس مردان و دومین روز زنان مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در سومین روز این مسابقات آکادمی تنیس مهذب نیا با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب گلاژ گستر سعد آباد شد، وینر اسپرت با نتیجه ۲ بر یک از سد آکادمی تنیس بابک عبور کرد، رعد پدافند هوایی با نتیجه ۲ بر یک مقابل بیمه سرمد به پیروزی رسید و پارسیان انرژی با تکرار این نتیجه از سد ولسرویسز ایران عبور کرد.

در اولین بازی روز چهارم مسابقات وینر اسپرت با گلاژ گستر سعد آباد مسابقه می دهد، پارسیان انرژی با آکادمی تنیس مهذب نیا دیدار خواهد کرد، رعد پدافند هوایی و ولسرویسز ایران به مصاف هم می روند و بیمه سرمد رو در روی آکادمی تنیس مهذب نیا قرار می گیرد.

این مسابقات با مدیریت فرشاد صفتی و سرداوری امیر حسین موسوی داور بین المللی کشورمان از ۲۷ شهریورماه آغاز و تا ۱۱ مهر ماه در زمین های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب تهران دنبال می شود.

برتری مدعیان در دومین روز رقابت های لیگ برتر تنیس بانوان

دومین روز رقابت های لیگ برتر تنیس بانوان با برگزاری ۳ دیدار به پایان رسید.

در ادامه برگزاری رقابت های لیگ برتر تنیس بانوان (جام نورا) در سیرجان تیم های حاضر با انجام ۳ دیدار به مصاف یکدیگر رفتند.

با برگزاری دومین روز مسابقات تیم یر به یر مقابل داریوش سیرجان به برتری رسید، آکادمی تنیس مهذب نیا تهران با همین نتیجه راد سیرجان را برد و k2 (الف) اصفهان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل فاخر سیرجان به پیروزی دست یافت.

این مسابقات امروز با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های k2 (الف) اصفهان و آکادمی تنیس مهذب نیا تهران پیگیری می شود.

رقابت های لیگ برتر بانوان از ۲۸ شهریور با حضور ۶ تیم از استان های اصفهان، البرز، تهران و شهرستان سیرجان در زمین های تنیس راد آغاز و ۲ مهر ماه با معرفی تیم های برتر به پایان می رسد.

ندا کاظمی به عنوان سرداور این دوره از رقابت ها حضور دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد