سلام دوباره بیت کوین به زیر 19 هزار دلار


سلام دوباره بیت کوین به زیر 19 هزار دلار

در معاملات امروز بازار ارزهای مجازی قیمت بیت کوین دوباره منفی شد و به زیر 19 هزار دلار بازگشت.

سلام دوباره بیت کوین به زیر 19 هزار دلار

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل ایران اکونومیست به نقل از کوین مارکت کپ، در حالی که 2 روز پیش بیت‌کوین افت سنگینی را به ثبت رساند و به زیر 19 هزار دلار رسید، دیروز مثبت شد و توانست دوباره کانال 19 هزار دلاری را فتح کند. در معاملات امروز بازار ارزهای مجازی اما قیمت بیت‌کوین 2.4 درصد منفی شد و دوباره کانال 19 هزار دلاری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست داد.

هم‌اکنون هر بیت کوین 18 هزار 876 دلار خرید و فروش می‌شود و فقط طی یک ساعت گذشته بیش از 1.1 درصد منفی شده است. به طور کلی این قیمت نسبت به هفت روز پیش 7 درصد منفی شده و کل ارزش بازار جهانی بیت‌کوین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به 364 میلیارد دلار رسانده است.

سلام دوباره بیت کوین به زیر 19 هزار دلار

در 24 ساعت یک میلیون و 824 هزار بیت‌کوین به ارزش 34 میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد کل بیت‌کوین‌های جهان هم امروز از 19 میلیون و 156 هزار عدد عبور کرده است.

قیمت اتریوم هم 2.3 درصد منفی شد و به 1323 دلار رسید. قیمت این ارز مجازی طی هفت روز گذشته 17.8 درصد منفی شده است.

ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی هم امروز یک درصد پایین آمد و به 928 میلیارد دلار افت کرد. در 24 ساعت گذشته 66 میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابجا شده و تعداد کل این ارزها هم به 21 هزار و 39 نوع رسیده است.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس