حضرتی‌پور: رنگرز فردی کاربلد است/ آزاد و فرنگی 2 ماساژور جدا داشتند


حضرتی‌پور: رنگرز فردی کاربلد است/ آزاد و فرنگی 2 ماساژور جدا داشتند

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: رنگرز قهرمان جهان و فردی کاربلد است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با پایان مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی و عدم کسب نتیجه مطلوب توسط فرنگی‌کاران، این موضوع در برخی رسانه‌ها مطرح شد که شورای برون‌مرزی وزارت ورزش با اعزام یک ماساژور برای هر دو تیم آزاد و فرنگی موافقت کرده در حالی که در سایت فدراسیون کشتی اسامی کادر اعزامی اعلام و هر دو تیم ماساژور جداگانه‌ای داشته‌اند.

بهروز حضرتی‌پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در گفت‌وگو با فارس در این باره عنوان کرد: این موضوع درست نیست چون آقای علیزاده ماساژور ما بود و محمدرضا ترابی هم با تیم آزاد راهی مسابقات شد.

وی درباره تغییرات رخ داده در کادرفنی تیم ملی و همکاری با حسن رنگرز، خاطرنشان کرد: بنا از قبل هم گفته بود که قرار نیست همکاری‌اش ادامه داشته باشد. در مسابقات جهانی هم با رئیس فدراسیون صحبت کرد و از او خواست فرد دیگری را جایگزین کنند اما دبیر موافقت نمی‌کرد.

حضرتی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا با سرمربی جدید هم همکاری خواهد داشت یا خیر، گفت: مشخص نیست آقای رنگرز خودش باید کادر را معرفی کند.

این مربی کشتی فرنگی کشورمان همچنین با اشاره به توانایی‌های سرمربی جدید، اظهارداشت: رنگرز فردی کاربلد است که قبلا با تیم جوانان کار کرده و پست‌های مختلفی در فدراسیون کشتی داشته است. او مربی تحصیل‌کرده‌ای است که قهرمان جهان بوده، برایش آرزوی موفقیت دارم.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟