آسنسیو: نمی‌توانم بگویم به بارسلونا نمی‌روم


آسنسیو: نمی‌توانم بگویم به بارسلونا نمی‌روم

مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، شایعه پیوستنش به بارسلونا را تکذیب نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آسنسیو با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او می‌تواند به صورت آزاد از این باشگاه جدا شود.
مذاکرات برای تمدید قرارداد این هافبک اسپانیایی با رئال مادرید همچنان ادامه دارد اما هنوز به هیچ نتیجه‌ای نرسیده و شرایط او در تیم با توجه به نیمکت نشینی‌ها متوالی نیز چندان برایش خوشایند نیست.
به این ترتیب، این بازیکن می‌تواند از ماه ژانویه با هر باشگاهی خارج از اسپانیا مذاکره کند و قراردادی را به امضا برساند اما نکته عجیب اینجاست که بعضی از رسانه‌های اسپانیایی در طول روزهای گذاشته شایعاتی را درباره احتمال پیوستن او به بارسلونا مطرح کرده بودند.

آسنسیو: نمی‌توانم بگویم به بارسلونا نمی‌روم


آسنسیو در گفتگو با کوپه درباره احتمال پیوستنش به بارسا اظهار داشت:« صادقانه باید بگویم که چیزی نمی‌دانم. نام‌های بسیاری مانند نام بارسا مطرح شده است. تمرکز من روی زمان حال است و آماده هستم تا با تمام وجود برای تیم ملی و تیم باشگاهی‌ام بازی و تلاش کنم. من نه برای این شایعات ارزشی قائل هستم و نه به آنها فکر می‌کنم اما در حال حاضر نمی‌توانم هیچ پاسخی به شما بدهم.»
این بازیکن با اشاره به واکنش‌هایی که پس از انتشار این خبر دریافت کرده است اضافه کرد:« امروز صبح نزدیک به 200 پیام دریافت کردم. این طبیعی است چون من در ماه ژانویه می‌توانم با هر باشگاهی قرارداد ببندم و حالا نام‌های بیشتری مطرح خواهد شد. ما در چرخه‌ای قرار گرفتیم که من دیگر کنترل خاصی روی آن ندارم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل