ریچارلیسون:/ از ترس کونته درباره دعوا با توخل حرف نزدیم


ریچارلیسون:/ از ترس کونته درباره دعوا با توخل حرف نزدیم

ریچارلیسون، ستاره تازه وارد تاتنهام، درباره خشم شدید کونته پس از درگیری با توماس توخل خبر داده است.

به گزارش "ورزش سه"، درگیری کونته با توخل در کنار زمین تا به اینجا یکی از جالب‌ترین و جنجالی‌ترین اتفاقات این فصل لیگ برتر انگلیس بوده است.
این دو مربی در جریان بازی چلسی و تاتنهام که با تساوی 2-2 به پایان رسید، با یکدیگر درگیر شدند و این دعوا تا پس از پایان بازی نیز ادامه داشت و باعث شد که هر دو مربی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس جریمه شوند.
ریچارلیسون درباره این اتفاق به فورفورتو گفت:« این اتفاق بسیار جالبی بود، اینطور نیست؟ زمانی که این اتفاق رخ داد ما درحال بازی بودیم، بنابراین پس از پایان بازی این صحنه‌ها را در رختکن و روی یک ویدئو منتشر شده از این اتفاق دیدیم.»

ریچارلیسون:/ از ترس کونته درباره دعوا با توخل حرف نزدیم
او با اشاره به دلیل این درگیری اظهار داشت:« چنین چیزهایی در فوتبال کاملا طبیعی است. این مسائل همیشه بین بازیکنان وجود دارد، بنابراین ممکن است برای مربیان هم رخ دهد. همه باید آرام باشند و از این اتفاق عبور کنند. اما تماشای درگیری بین دو مربی واقعا جالب بود، اینطور نیست. سرمربی ما نشان داد که هیچ هراسی از درگیری و مقابله ندارد.»
این بازیکن برزیلی که به نظر می‌رسید نگاهی سرگرم کننده به این اتفاقات دارد، در پاسخ به این سوال که آیا او درباره این اتفاق با کونته هم شوخی کرده است یا خیر اضافه کرد:« آیا شما دیوانه هستید؟ امکان نداشت، بی‌خیال! آیا شما جرات داشتید از ترس او چنین شوخی‌ای کنید؟ من نداشتم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403