آخرین وضعیت مطالبات استراماچونی/ پاستورلو: استقلال پولی پرداخت نکرده است


آخرین وضعیت مطالبات استراماچونی/ پاستورلو: استقلال پولی پرداخت نکرده است

باشگاه استقلال همچنان مطالبات آندره‌آ استراماچونی را پرداخت نکرده است و این در حالی است که اگر فیفا از این مساله مطلع شود، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته خواهد شد.

ماه گذشته نتیجه رای پرونده محکومیت استراماچونی در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) مشخص شد و طبق پیگیری‌های صورت گرفته، تغییری در رقم محکومیت باشگاه استقلال صورت نگرفت و ضمن پرداختی‌های دیرکرد، باشگاه استقلال باید مبلغی حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو به آندره‌آ استراماچونی بپردازد.

باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات این مربی حدود ۳۰ روز فرصت داشت. هم‌چنین باید روی مطالبات اصلی این مربی، سود ۵ درصدی دیرکرد مطالبات استراماچونی، حق دادگاه و مسائل مربوط به آن را در نظر گرفت که باعث می‌شود رقم مطالبات این مربی ایتالیایی افزایش پیدا کند.

با توجه به گذشت مهلت پرداخت مطالبات استراماچونی، گفت‌وگویی با فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه‌های این مربی ایتالیایی داشتیم. او در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت پرداخت مطالبات استراماچونی گفت: ما در نهایت این پرونده را با پیروزی پشت سر گذاشتیم اما باشگاه همچنان پولی پرداخت نکرده است.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، ‌ به نظر می‌رسد استراماچونی همچنان این مساله را به فیفا به طور رسمی اعلام نکرده است و پنجره نقل و انتقالاتی استقلال در حال حاضر به علت طلب میلیچ بسته شده است. همچنان مشخص نیست باشگاه استقلال چه برنامه‌ای برای پرداخت طلب این مربی ایتالیایی دارد و در صورت حل نکردن این مساله، ‌ باید در روزهای آینده شاهد بسته شدن دوباره پنجره نقل و انتقالات به دلیل پرونده مطالبات استراماچونی بود.

آخرین وضعیت مطالبات استراماچونی/ پاستورلو: استقلال پولی پرداخت نکرده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی