نوجوانان سرمایه‌های فرهنگی کشور هستند


نوجوانان سرمایه‌های فرهنگی کشور هستند

شهرضا _ مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان شهرضا گفت: نوجوانان سرمایه‌های فرهنگی کشور هستند و باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا آنها را از خطر تهاجم فرهنگی دشمنان حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی علی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید، بیش از ۴۰ واحد انجمن اسلامی در مقطع متوسطه در مدارس شهرستان شهرضا فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه اتحادیه انجمن اسلامی به عنوان قدیمی‌ترین تشکل دانش آموزی، اعتماد خانواده‌ها است، افزود: انجمن اسلامی مدارس، بستر اولیه آموزش عملی جامعه پذیری و مسئولیت پذیری به دانش آموزان است و مدیران و معاونان پرورشی مدارس با استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های این تشکل می‌توانند در راستای رشد و بالندگی و سلامت روحی و فکری دانش آموزان، قدم‌های خوب و مؤثری بردارند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرضا گفت: دانش‌آموزان، گران‌بهاترین سرمایه‌های انسانی کشور هستند که آینده و سربلندی ایران را رقم خواهند زد و قطعاً چیزی دور از دسترس نخواهد بود و به زودی محقق می‌شود.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان ما بسیار توانمند هستند، ذهن پویا و ذهن فعالی دارند اما در صورتی که به آنها میدان داده شود و مورد توجه قرار بگیرند و آن چیزی که آموزش می‌بینند از حالت تئوری به حالت عملی تبدیل شود، موفق خواهند بود.

علی نژاد گفت: در سال تحصیلی جدید، با حضور مربیان و متخصصان حوزه نوجوان، با برگزاری کارگاه‌های مشاوره، گامی پیشرو و مؤثر در راستای آگاه سازی نوجوانان شهرضا برداشته خواهد شد.

سنگری ایمن در برابر تهاجمات فرهنگی در مدارس

وی تصریح کرد: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان، تشکلی امین و سنگری ایمن در برابر تهاجمات فرهنگی در مدارس است و هدف و مأموریت اصلی این تشکل، پرورش دانش آموزان به شخصیت متعالی و آگاه، همگام با سیره و علوم اهل بیت (ع) است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرضا، ادامه داد: جهاد تبیین و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، محور کلیدی فعالیت‌های دانش آموزان شهرستان شهرضا در این تشکل آسمانی است.

وی گفت: فعالیت‌های دانش آموزی این تشکل شامل اجرای مدرسه انقلاب، همکلاسی آسمانی، لشکر فرشتگان و رسانش (جشنواره ملی رسانه‌های دانش آموزی) است که رویکرد آن در راستای آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای چهل ساله انقلاب و آموزه‌های دفاع مقدس است.

علینژاد بیان کرد: نوجوانان سرمایه‌های فرهنگی کشور هستند و از این رو باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا این سرمایه‌های بزرگ را از خطرات همه جانبه دشمن، حفظ کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟