فرهنگ دفاع مقدس با بهره‌گیری از پیشکسوتان به نسل آینده منتقل شود


فرهنگ دفاع مقدس با بهره‌گیری از پیشکسوتان به نسل آینده منتقل شود

بیرجند_ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: باید با بهره‌گیری از پیشکسوتان دفاع مقدس، فرهنگ دفاع مقدس به خوبی به نسل آینده منتقل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا فلاحی ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت بیان داشت: سینه‌های پیشکسوتان دفاع مقدس پر از خاطرات این دوران است و با بهره‌گیری از آنها باید فرهنگ دفاع مقدس به خوبی به نسل آینده منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه امروز غبار فتنه را در کشور شاهدیم، تصریح کرد: در بعضی از موارد بی بصیرتی بعضی از افراد سبب به وجود آمدن مشکلاتی شده است.

فلاحی گفت: وحدت و ولایتمداری محض رزمندگان سبب شد در دوران دفاع مقدس، هیچ گاه فرمان ولایت روی زمین نماند.

وی ادامه داد: غیرت دینی، ایمان و شجاعت سرمایه‌های معنوی دوران دفاع مقدس بود و جوانان با اعتقاد به خداوند، پیروزی‌های بسیاری را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در طی پنج سال از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت کشور تجلیل می‌شود، تصریح کرد: در این راستا از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۳ از ۳۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت خراسان جنوبی تجلیل می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی ادامه داد: هر سال از شش هزار پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت خراسان جنوبی تجلیل می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی