راه اندازی«سینما مسجد» در مسجد «حضرت علی (ع)» جهرم


راه اندازی«سینما مسجد» در مسجد «حضرت علی (ع)» جهرم

با راه اندازی «سینما مسجد» در مسجد «حضرت علی (ع)» شهرستان جهرم، بچه های مسجد به صورت رایگان به تماشای فیلم های سینمایی می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،با راه اندازی «سینما مسجد» در مسجد «حضرت علی (ع)» شهرستان جهرم، بچه های مسجد به صورت رایگان به تماشای فیلم های سینمایی می پردازند.

بچه های مسجد «حضرت علی (ع)» شهرستان جهرم قرار است امشب (پنج شنبه ۳۰ شهریور) با حضور در «سینما مسجد»، فیلم سینمایی «روز صفر» را به تماشا بنشینند.

این فیلم سینمایی روایتی از یک اتفاق ملتهب معاصر است؛ این فیلم درباره ماجرای عملیات و چگونگی دستگیری «عبدالمالک ریگی» بوده و «ساعد سهیلی» نقش «ریگی» را ایفا می کند و «امیر جدیدی» در نقش مامور اطلاعات این پرونده حضور دارد.

این فیلم (به همراه فیلم شنای پروانه) با دریافت پنج سیمرغ بلورین از سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر، رکورددار دریافت بیشترین جایزه در این جشنواره شده است.

فیلم سینمایی «روز صفر» به سبک معمایی-هیجانی و در فضای جنگی و ماجراجویانه به زبان‌های فارسی، اردو، پشتو و آلمانی؛ محصول ایران بوده و کارگردانی آن را «سعید ملکان» بر عهده دارد.

فیلم سینمایی «روز صفر» از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در مسجد «حضرت علی (ع)» شهرستان جهرم ویژه بچه های مسجد اکران می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید