نسخه پایه نسل جدید فورد موستانگ با نمایشگرهای تبلتی مجزا عرضه می‌شود


نسل هفتم فورد موستانگ سروصدای زیادی در محافل خودرویی بر پا کرده است. هرچند این خودرو در طراحی بیرونی تکاملی از همان نسل قبلی است اما در داخل داستان کاملاً متفاوت خواهد بود زیرا در اینجا کابین خودرو کاملاً متحول شده است. حال اما متوجه شده‌ایم که در...

نسل هفتم فورد موستانگ سروصدای زیادی در محافل خودرویی بر پا کرده است. هرچند این خودرو در طراحی بیرونی تکاملی از همان نسل قبلی است اما در داخل داستان کاملاً متفاوت خواهد بود زیرا در اینجا کابین خودرو کاملاً متحول شده است. حال اما متوجه شده‌ایم که در نسخهٔ پایهٔ موستانگ بجای نمایشگرهای به‌هم‌پیوسته، دو نمایشگر تبلتی مجزا ارائه می‌شود که تا حدودی جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

نسخه پایه نسل جدید فورد موستانگ با نمایشگرهای تبلتی مجزا عرضه می‌شود

سال‌ها است که طرفداران موستانگ آرزوی ارتقاء کابین این خودرو را دارند زیرا از زمان معرفی نسل ششم این خودرو در سال ۲۰۱۵ تکنولوژی نسبت به چیزی که موستانگ در آن سال ارائه می‌کرد بسیار پیشرفت داشته است. به همین دلیل، فورد در نسل هفتم ماسل کار خود سراغ نمایشگرهای دوگانهٔ متصل‌به‌هم رفته است؛ اما همان‌طور که اشاره شد، تیپ‌ پایۀ این ماشین بجای صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۴ اینچی و نمایشگر ۱۳.۲ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی SYNC4 که هردو زیر یک پانل شیشه‌ای سراسری قرار گرفته‌اند، با دو نمایشگر مجزا ارائه می‌شود.

نسخه پایه نسل جدید فورد موستانگ با نمایشگرهای تبلتی مجزا عرضه می‌شود

به گفتهٔ فورد، نمایشگرهای نسخهٔ پایهٔ موستانگ جدید ترکیبی مشابه کراس‌اوور مک-ای خواهد داشت و از هم جدا خواهند بود با این تفاوت که نمایشگر مرکزی در مک-ای عمودی و در اینجا افقی است. به همین دلیل، موستانگ بنزینی در داخل نمای سنتی‌تری نسبت به همتای الکتریکی خود خواهد داشت. علاوه بر این، حتی در همین نسخهٔ پایه هم همچنان صفحه آمپر دیجیتالی با حالتی بنام فاکس بادی ارائه می‌شود. این حالت، گرافیک صفحه آمپر دیجیتالی قابل تنظیم خودرو را مشابه نسل سوم موستانگ یا همان فاکس بادی دههٔ ۸۰ می‌کند.

نسخه پایه نسل جدید فورد موستانگ با نمایشگرهای تبلتی مجزا عرضه می‌شودگرافیک صفحه آمپر در حالت فاکس بادی

در این حالت، خریداران شاهد آمپرهای دیجیتالی دایره‌ای خواهند بود که کاملاً مشابه نسل سوم هستند. علاوه بر این، زمانی که هوا تاریک می‌شود نور پس‌زمینهٔ صفحه آمپر مشابه فاکس بادی سبزرنگ خواهد شد. حتی فرم کلی این نمایشگر هم مشابه فاکس بادی طراحی شده است. البته فورد می‌گوید زمان اضافه کردن دیگر آمپرهای نسل سوم را به این نمایشگر نداشته است اما احتمالاً در آینده از طریق به‌روزرسانی، این آمپرها هم اضافه خواهند شد.

نسخه پایه نسل جدید فورد موستانگ با نمایشگرهای تبلتی مجزا عرضه می‌شودداخل فاکس بادی یا نسل سوم موستانگ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06