افزایش 13 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای لرستان


افزایش 13 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از افزایش ۱۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای این استان در قالب طرح اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز سفرهای اربعین حسینی (ع) همزمان با پنجم شهریور ماه تا پایان روز بیست و نهم این ماه، تردد تعداد ۹ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۵۲ وسیله نقلیه در محورهای استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ساعت اوج تردد در این ایام بین ۱۸ تا ۱۹ بوده است، گفت: متوسط تردد ساعتی نیز در این مدت ۲۷۵ وسیله نقلیه گزارش شده است و بیشترین تردد به ترتیب سهم محور سه راهی چالانچولان - خرم آباد (بروجرد) با ۵۹۲ هزار و ۲۵۹ دستگاه وسیله نقلیه، خرم آباد - اندیمشک با ۴۵۶ هزار و ۸۵۹ و و اندیمشک خرم آباد با ۴۴۳ هزار و ۵۴۲ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین نیز به تعداد ۱۱۱ هزار و ۷۲۷ دستگاه در محور سه راهی چالانچولان - خرم آباد (بروجرد) ثبت شده است.

شیروانی با بیان اینکه سرعت متوسط در محورهای مجهز به سیستم‌های کنترل سرعت ۸۳.۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است، گفت: محور پلدختر - خرم آباد بیشترین سرعت را به خود اختصاص داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان