بارش پراکنده در جنوب و غرب اصفهان


بارش پراکنده در جنوب و غرب اصفهان

اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش‌های رگباری پراکنده در غرب و جنوب استان و باد و گردوخاک در شرق اصفهان طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد.

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جوی به نسبت ناپایدار در سطح استان تا پایان هفته حاکم است، اظهار داشت: آسمان استان در این مدت کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بارش رگبار پراکنده و رعد و برق در برخی مناطق به ویژه غرب و جنوب استان طی امروز و فردا محتمل است و در نیمه شرقی استان وزش باد با خیزش گرد و خاک محلی همراه است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ساعات پیش رو تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

علی عسگریان اضافه کرد: خوروبیابانک و چوپانان با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای هشت درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق