تاج : استانداردسازی زمین‌های فوتبال با چمن مصنوعی در دستورکار قرار دارد


تاج : استانداردسازی زمین‌های فوتبال با چمن مصنوعی در دستورکار قرار دارد

رئیس فدراسیون فوتبال بر لزوم استانداردسازی زمین‌های فوتبال با چمن طبیعی تاکید کرد و گفت : در صدد هستیم تا زمین‌های ورزشی مورد نظر را به این استاندارد مورد نظر برسانیم .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی تاج روز چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات هیات رئیسه فوتبال مازندران در ساری افزود : تلاش داریم تا این استانداردها را زمین های فوتبالی که میزبان مسابقات لیگ برتر و دسته یک هستند ، پیاده کنیم.

وی به موضوع داوری در فوتبال ایران اشاره کرد و ادامه داد : برای حفظ داوری فوتبال کشورمان در آسیا و جوامع بین المللی باید سامانه « وی ای آر VAR » یا کمک داور ویدیویی را در زمین های فوتبال کشور اجرا کنیم .

رئیس فدراسیون فوتبال ایجاد این سامانه در زمین های فوتبال را به عنوان یک اولویت فدارسیون عنوان کرد و گفت : اگر نتوانیم این سامانه را راه اندازی کنیم به طور یقین در بخش داوری فوتبال آسیا و بین الملل با چالش های جدی مواجه خواهیم شد .

تاج همچنین به قرار داشتن در آستانه بازی های جام جهانی قطر اشاره کرد و اظهار داشت : احساس من این است که نظم و ترکیب خوبی در تیم ملی فوتبال ایران به وجود آمده است .

وی با اظهار این که عقبه روشن و خوبی از حضور « کی روش » به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سال ۲۰۱۸ وجود دارد ، افزود : امیدواریم با حضور وی امسال نیز با همه توان مقابل رقبای خود بازی کنیم و به نتیجه مورد نظر برسیم .

تاج در مورد وضعیت فوتبال مازندران هم گفت : توسعه ورزش فوتبال با امکانات رقم می خورد و لازمه رسیدن به این امکانات نیز مشارکت و همکاری همه دستگاه های اجرایی با هیات فوتبال است .

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که امروز با کمک استانداری و فدراسیون فوتبال کلنگ احداث ساختمان هیات فوتبال این استان به زمین زده می شود ، افزود : فدراسیون فوتبال برای این منظور ۲۰۰ میلیون تومان کمک می کند.

تاج با اشاره به این که در گذشته برای ساختمان هیات های فوتبال کشور زمین تهیه شده بود ، گفت : متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات همچنان بسیاری از هیات های فوتبال فاقد ساختمان مستقل هستند .

وی در مورد حذف تیم های پرسپولیس و استقلال از جام آسیا هم اظهار داشت : در کنگره هفتم مهر ماه که در کویت برگزار می شود ، به صورت جدی در باره حضور این دو تیم باشگاهی کشور رایزنی خواهیم کرد .

تاج ابراز امیدواری کرد که در این کنگره اعتماد از دست رفته کنفدارسیون فوتبال آسیا برگردانده شود و تاکید کرد : اگر نتوانیم این موضوع را حل کنیم فدراسیون فوتبال به تعلیق در خواهد آمد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه