رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار می‌شود


رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه به مناسبت هفته دفاع مقدس به صورت پیاده و خودرویی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات این قرارگاه برگزار شد، اظهار کرد: رژه هفته دفاع مقدس در کرمانشاه با صلابت و قدرت به صورت پیاده و خودرویی در روز پنج‌شنبه ۳۱ شهریورماه رأس ساعت هشت صبح در بزرگراه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رژه همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه نیز برگزار می‌شود، افزود: رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کرمانشاه با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و گفت: عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه، برپایی محفل انس با قرآن کریم، تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس و تقدیر و تجلیل از کارکنان نمونه از اهم برنامه‌های این هفته است.

طاهری ادامه داد: پویش اهدا خون، اجرای طرح‌های مردم یاری و ارائه خدمات بهداشتی رایگان در روستاهای محروم با هماهنگی بخشداری‌ها و فرمانداری‌های این استان و اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی در بین کارکنان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده طی هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر