هفته دفاع مقدس برترین زمان ترویج جهاد تبیین میان نوجوانان است


هفته دفاع مقدس برترین زمان ترویج جهاد تبیین میان نوجوانان است

شهرضا _ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرضا گفت: هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای روشنگری درباره جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان و نوجوان ولایی است.

محمد انصاری پور در گفت و گو با خبرنگار مهر به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

وی افزود: مردم شهرستان شهرضا در دوران دفاع مقدس، ۷۵۰ شهید، هزار و ۸۰۰ مجروح و جانباز و ۱۴۰ آزاده را تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند، که در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرضا با بیان اینکه ۳۱ نفر از فرماندهان دوران دفاع مقدس، در رده‌های مختلف فرماندهی تیپ، گردان و لشکر، از رزمندگان شهرضا بودند، تصریح کرد: در میان این شهدا، افرادی مانند شهید قانع بودند، که سن آن‌ها در زمانی که به عنوان فرمانده گردان به شهادت رسید، کمتر از ۲۲ سال بود.

وی گفت: زیباترین فصل این فرهنگ متعالی به وجود آورندگان آن هستند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

انصاری پور ادامه داد: دفاع مقدس، یادآور زیباترین و حماسه سازترین صحنه‌هایی بود که رزمندگان اسلام، جان خود را به فدای اسلام و ایران کردند و خون سرخ خود را به پای خاک مقدس ایران اسلامی ریختند.

وی تصریح کرد: در عصر حاضر، بدخواهان انقلاب و اسلام در تلاش هستند، تا به راه انداختن جنگ تمام عیار رسانه‌ای، یاد و خاطره دفاع مقدس و شهیدان و ایثارگران را کمرنگ کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرضا گفت: هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان و نوجوان ولایی است.

تکریم خانواده شهدا وظیفه مسئولان است

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، ثمره خون پاک شهدا و ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران است و تکریم و رسیدگی به این خانواده‌ها وظیفه همه ما مسئولان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس