اینستاگرام در ایران فیلتر شد


اینستاگرام در ایران فیلتر شد

از دقایقی پیش دسترسی به شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران از طریق آی پی های داخلی مسدود شده و به نظر می‌رسد اینستاگرام در ایران فیلتر شده باشد.طبق بررسی های گجت نیوز و گزارش متعدد کاربران در فضای مجازی، از لحظاتی پیش دسترسی به اینستاگرام از طریق آی...

از دقایقی پیش دسترسی به شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران از طریق آی پی های داخلی مسدود شده و به نظر می‌رسد اینستاگرام در ایران فیلتر شده باشد.

طبق بررسی های گجت نیوز و گزارش متعدد کاربران در فضای مجازی، از لحظاتی پیش دسترسی به اینستاگرام از طریق آی پی های ایران مسدود شده و ظاهرا اینستاگرام در ایران فیلتر شده است.

این در حالی است که به محض استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی و استفاده از آی پی های غیر ایرانی، اینستاگرام بدن هیچ مشکلی باز می شود.

هنوز هیچ مقام رسمی به اختلال ایجاد شده برای شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران واکنشی نشان نداده اما این اقدام در شرایط فعلی دور از انتظار نبود.

به محض دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

اگر شبکه اجتماعی اینستاگرام برای شما فیلتر شده و با آی پی ایران قادر به دسترسی به آن نیستید، لطفا با ذکر نام شهر و سرویس دهنده اینترنت خود، در بخش نظرات همین پست ما و دیگر کاربران گجت نیوز را از این اختلال مطلع سازید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا