چین: ارتش تمرینات نظامی برای جنگ واقعی را آغاز کند


چین: ارتش تمرینات نظامی برای جنگ واقعی را آغاز کند

رئیس جمهور چین روز چهارشنبه از ارتش کشورش خواست تا بر آماده شدن برای نبرد واقعی تمرکز کند.

شی جین پینگ، رئیس جمهور چین امروز (چهارشنبه) از ارتش این کشور خواست تا تمرینات نظامی برای نبرد واقعی را آغاز کنند.

براساس گزارش اسپوتنیک تلویزیون مرکزی چین گزارش داد که نشست هم اندیشی دفاع ملی و اصلاحات نظامی روز چهارشنبه با حضور اعضای دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین در این سمپوزیوم در پکن برگزار شد. رئیس جمهور چین همچنین به لزوم پایبندی دقیق به مسیر اجرای اهداف اصلاحی از پیش تعیین شده اشاره کرد.

در سال ۲۰۱۵، مقامات چینی اعلام کردند که قصد دارند نیرو‌های مسلح خود را به طور قابل توجهی اصلاح کنند تا اثربخشی آن‌ها را افزایش دهند. چین شی جین پینگ در تلاش است تا ارتش فوق مدرنی ایجاد کند که در صورت لزوم قادر به دفع هر دشمنی باشد، او می‌گوید مهمترین نیاز ارتش توانایی‌های رزمی و توانایی آن برای پیروزی است.

حتی در سخنرانی خود در افتتاحیه نوزدهمین کنگره حزب کمونیست چین در سال ۲۰۱۷، رهبر چین گفت که تا سال ۲۰۳۵ برنامه ریزی شده است تا نوسازی نیرو‌های مسلح این کشور تکمیل شود تا آن‌ها به طور کامل به چالش‌ها پاسخ دهند و الزامات دوران جدید تا سال ۲۰۵۰ است که ارتش آزادیبخش خلق این کشور باید به یک نیروی مسلح پیشرفته جهانی تبدیل شود.

این دستور درحالی رخ می‌دهد که پس از سفر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به جزیره تایوان تنش‌ها در این تنگه رو به افزایش است و امروز نیز به دلیل عبور ناوهای آمریکایی و کانادایی از تنگه تایوان، ارتش چین به حالت آماده باش درآمده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !