اختلاف نظر بین سران یوونتوس بر سر اخراج آلگری


اختلاف نظر بین سران یوونتوس بر سر اخراج آلگری

در جریان احتمال کنار گذاشتن سرمربی فعلی یوونتوس از هدایت این تیم، دودستگی بین سران این باشگاه دیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یوونتوس با وجود خریدهایی خوبی که در این تابستان داشته‌، شروع خوبی در فصل جاری نداشته و در چند بازی اخیر مقابل پاری‌سن‌ژرمن و بنفیکا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و بازی با مونتزا در سری A ایتالیا تن به شکست داده‌ و همین باعث شده تا برخی هواداران خواهان اخراج ماسیمیلیانو آلگری شوند، موضوعی که ظاهراً بین سران باشگاه اینتر هم اختلاف انداخته است.

روزنامه ایتالیایی «کوریره دلا سِرا» در این باره خبر داد؛ پاول ندود نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس به همراه برخی دیگر از اعضای هیئت مدیره این باشگاه خواهان پایان همکاری با آلگری هستند، این در حالی است که آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه خواهان حفظ این مربی ایتالیایی و ادامه همکاری با او است.

در جلسه‌ای که ندود با اعضای هیئت مدیره باشگاه یوونتوس داشته است، قویاً از ایده اخراج مکس آلگری صحبت کرده، این در حالی است که مائوریتزیو آریوابنه مدیر اجرایی باشگاه این ایده را به دلیل هزینه بالایی که روی دست باشگاه می‌گذارد، رد کرده است. یووه در صورتی که بخواهد سرمربی 55 ساله خود را اخراج کند، باید نیمی از مجموع دستمزد باقیمانده او بابت قرارداد فعلی‌اش را به وی بپردازد.

آنیلی حتی اخیراً با آلگری تماس تلفنی داشته و دوباره به او اطمینان خاطر داده که در این تیم می‌ماند اما گفته می‌شود رئیس باشگاه یوونتوس اوضاع را از نزدیک زیر نظر دارد. مجمع سهامداران باشگاه در ماه اکتبر برگزار خواهد شد و باشگاه در حال زیان است و همین موضوع دلیل اصلی ماندن آلگری در یووه است چون اخراج او باعث می‌شود هزینه بیشتری روی دست باشگاه بماند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو