نگرانی تاتنهام؛ بایرن مونیخ دست به کار شد!


نگرانی تاتنهام؛ بایرن مونیخ دست به کار شد!

هری کین به شدت مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و این انتقال در فصل تابستان بعد دور از ذهن نیست.

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی، مهاجم گلزن و لهستانی بایرن مونیخ در تابستان امسال و بعد از سپری کردن هشت فصل فوق العاده در این باشگاه، راهی بارسلونا شد. در شرایطی که در روزهای ابتدایی فصل به نظر می رسید بایرن مونیخ مشکلی بابت جدایی لواندوفسکی نداشته و سادیو مانه و دیگران می توانند جای خالی او را پر کنند، اما در هفته های اخیر این مشکل به وضوح نمایان شده است. اخبار حاکی از آن است باشگاه آلمانی از همین حالا به فکر جذب یک مهاجم جدید در فصل تابستان افتاده و هری کین آقای گل جام جهانی 2018 مورد توجه آنها قرار گرفته است.

نگرانی تاتنهام؛ بایرن مونیخ دست به کار شد!

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد در حال حاضر باشگاه تاتنهام به شدت نگران ابراز علاقه بایرن مونیخ به هری کین بوده و می ترسد ستاره انگلیسی و گلزن خود را در فصل تابستان سال آینده از دست بدهد. البته باشگاه آلمانی هنوز به صورت رسمی برای خرید این بازیکن وارد عمل نشده، اما به نظر می رسد آنها در پشت صحنه اقداماتی انجام داده اند و البته خود هری کین نیز به این انتقال در فصل تابستان سال 2023 فکر می کند.

تاتنهام آماده شروع مذاکرات برای تمدید قرارداد با هری کین قبل از جام جهانی 2022 است، اما در حال حاضر رخ دادن این اتفاق بعید به نظر می رسد و این مهاجم گلزن عجله ای برای بستن قرارداد جدید ندارند. قرارداد فعلی هری کین تا سال 2024 اعتبار دارد و در صورت عدم توافق برای تمدید، اسپرز احتمالا چاره ای جز فروش این بازیکن در تابستان سال بعد نخواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس