چون با دبیر بد هستند کشتی را می‌زنند/حمالی برای من، جهان پهلوانی برای شما


چون با دبیر بد هستند کشتی را می‌زنند/حمالی برای من، جهان پهلوانی برای شما

رئیس فدراسیون کشتی گفت: یک عده چون با علیرضا دبیر بد هستند کشتی را می‌زنند.

علیرضا دبیر در مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر کشتی گفت: خدا خیرتان بدهد که باعث گرم شدن مسابقات می‌شوید. خیلی از مربیان با ما کاری ندارند، ولی کارشان را می‌کنند و از همه ممنونم. یک عده مغرضند و کشتی را می‌زنند چون با علیرضا دبیر بد هستند. از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ کشتی آزاد و فرنگی در جهانی دو طلا گرفته، ولی همین دو سال ۱۱ طلا گرفتیم. هر کسی که دهانش را باز کرد نباید پخش کنید ببینید راست می‌گوید یا نه، اشاعه دروغ خودش گناه است. هر کسی از کشتی حمایت کند مخلصش هستم، اما جلوی کسی که علیه کشتی کار می‌کند، می‌ایستم.

قهرمان المپیک عنوان کرد: من بد می‌گویم، ولی دروغ نمی‌گویم و نیامدم جهان پهلوان شوم. من نه مجیزگوی وزیرم و نه می‌خواهم رئیس هیئت مجیز من را بگوید. همیشه به لیگ اعتقاد داشتم و هشت سال لیگ را تعطیل کردند ببینید وضعیت اقتصادی کشتی گیران چه شد. اگر جلوی لیگ را نگرفته بودند الان قرارداد‌های لیگ کشتی بالای پنج میلیارد بود.

وی افزود: در لیگ حق کشی هم می‌شود قهر نکنید و به خاطر کشتی بایستید. یک جایی اجحاف می‌شود، اما عمدی نیست. من به کسی که دنبال پست می‌آید کاری ندارم، کسی که کار چاق کنی کند را رد می‌کنم، خودم باید بگردم و آدم‌ها را پیدا کنم. ما کشتی هستیم و محکومیم به خوب بودن و سالم کار کردن. هرجا دیدید مربی از کشتی گیر درصد خواست مدیونید نگویید، اما بدون سند آبروی کسی را نبرید.

قهرمان جهان گفت: تا قیامت هر شاگردی نتیجه گرفت برای شما، من ادعایی ندارم، اما بگویید این دو سه سال حال کشتی خوب است یا نه. من حمال کشتی‌ام، بدم نمی‌آید اینکه به من بگویند حمال کشتی، من خوشم می‌آید عشق می‌کنم به من بگویند کربلایی. حمالی هم برای من، جهان پهلوانی برای شما. دنبال استعفای من نباشید استعفا برای آدم‌های ضعیف است، من استعفا نمی‌دهم شاید مجمع من را بردارد و یا سری بعد ثبت نام نکنم. یاری باید با ۱۶ تیمش لیگ را پیش ببرد. کشتی مملکت ۱۰ مدال جهانی گرفته و بعد یک سری می‌گویند باختیم.

وی با اشاره به هیئت استان‌ها هم گفت: هیئت‌ها هر کدام مانع رفتن کشتی گیر به تیم استان دیگر شوند برخورد می‌کنم. اخطار می‌دهم به کشتی گیران که اگر امضا کردند پایش بایستند وگرنه محرومش می‌کنم. آقایان قرارداد محکم ببیندید، بعد پولشان را بدهید.

چون با دبیر بد هستند کشتی را می‌زنند/حمالی برای من، جهان پهلوانی برای شما

دبیر خاطرنشان کرد: لیگ را رفت و برگشتی نکنید هنوز ظرفیتش نیست. یا رفت و برگشت یک جا باشد و قرعه کشی کنید. یا مرحله رفت یک دور باشد و برگشت هم یک دور، فینال هم که تهران است. سالن هفت تیر را هم خدا آزاد کرد و دعا کنید همانجا هم مسابقه برگزار کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دلتنگی