صعود بیت کوین ادامه دار خواهد بود؟


صعود بیت کوین ادامه دار خواهد بود؟

در ساعات نخست معاملات روز یکشنبه بازار رمزارزها شاهد تغییرات قیمت جزئی بوده و‌ کوین‌ها در محدوده سبز و قرمز قرار دارند.

به گزارش بنکر (Bankerارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۰۶ تریلیون دلار است که ۰.۶۹ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۹.۰۴ درصد کاهش یافته و به ۷۰.۷۸ میلیارد دلار رسیده است.

از طرفی، ۳.۹۵ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

بیت‌کوین به مرز حساسی نزدیک شده است و در این مدت خودش را از کانال ۱۸ هزار به حوالی پله ۲۲ هزار دلار رسانده است. حالا برخی از تحلیلگران عبور بیت‌کوین از مرز ۲۲ هزار دلار را معادل پیشروی بدون توقف تا سنگر ۲۴ هزار دلار می‌دانند. در طرف مقابل شکست بیت‌کوین بابت عبور از مرز حساس ۲۲ هزار دلار می‌تواند منجر به سقوط تا ارقام زیر ۲۰ هزار دلار شود.

بیت‌کوین با رشد کمتر از نیم درصد به قیمت ۲۱ هزار و ۵۶۸ دلار و اتریوم با افزایش نزدیک به ۲ درصد به قیمت هزار و ۷۶۱ دلار معامله می‌شوند.

دوج‌کوین و ریپل شاهد رشد قیمت بودند، در حالی که کاردانو و شیبا اینو روند نزولی در پیش گرفتند.

ارزش اتریوم در معاملات روز شنبه به بالاترین حد خود در سه هفته اخیر رسید، اما طی روز سود آن کاهش یافت. البته این توکن همچنان بالای ۱۷۰۰ دلار معامله می‌شود زیرا احساسات بازار صعودی است و بیت‌کوین نیز روز مشابهی را تجربه کرد.

بیت‌کوین (BTC) در روز شنبه به معاملات بالای ۲۱ هزار دلار ادامه داد، با این حال اکنون حرکت صعودی دیروز اندکی کمرنگ شده بود.

ارزش اتریوم (ETH) برای شروع آخر هفته عمدتاً بالاتر بود زیرا توکن از سطح مقاومت خود عبور کرد و در روز شنبه شاهد صعود دومین توکن بزرگ جهان به قله ۱۷۳۹.۴۳ دلار بودیم و زمانی رخ داد که قیمت‌ها از سقف ۱۷۰۰ دلار گذشت. البته این رقم از اوج قبلی مقداری کاهش داشته است، به‌طوری‌که اکنون با قیمت ۱۷۲۱.۱۵ دلار معامله می‌شود.

مشابه بیت‌کوین، به نظر می‌رسد که گاوها ترجیح داده‌اند موقعیت‌های قبلی خود را ببندند و سود خود را تضمین کنند، زیرا عدم اطمینان بازار افزایش یافته است.

به نظر می‌رسد که شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه در این نوسانات نقش داشته است، به‌طوری‌که این شاخص اکنون روی ۵۸.۰۰ قرار دارد که نزدیک به سقف ۶۰.۰۰ است.

گاوها همچنان به هدف قرار دادن ۱۸۰۰ دلار ادامه می‌دهند اما برای بدست آوردن این نقطه قدرت، توکن نیازمند غلبه بر مانع آتی خود است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟