مرفاوی: تیم ما نیاز به بازی بین‌المللی بیشتری دارد/ کی‌روش می‌تواند چند بازیکن ما را به اردوی خود دعوت کند


مرفاوی: تیم ما نیاز به بازی بین‌المللی بیشتری دارد/ کی‌روش می‌تواند چند بازیکن ما را به اردوی خود دعوت کند

سرمربی تیم فوتبال جوانان در خصوص نتایج خوب این تیم در مقدماتی آسیا اظهار نظر کرد.

صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال جوانان در خصوص نتایج درخشان این تیم در مقدماتی آسیا به رکنا گفت: واقعا سطح بازی‌ها بالا بود و همه تیم‌ها در حال پیشرفت هستند. حتی تیم برونئی که از ما تعداد زیادی گل هم خورد بازی خوبی را مقابل ما ارائه کرد. ما در مقابل میزبان یعنی قرقزیستان یک بازی اتوبوسی را مشاهده کردیم و برای باز کردن این دفاع همه راه‌ها را امتحان کردیم و درنهایت به گل رسیدیم. سخت‌ترین بازی ایران در مقابل میزبان بود و خداروشکر که اهداف تاکتیکی ما جواب داد و بازی مهمی را بردیم.

وی ادامه داد: تیم میزبان مقابل ما از موقعیت چندانی برخوردار نبود و تمام بازی را موفق شدیم کنترل کنیم. با این 3 برد به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا و سهمیه جام جهانی صعود کردیم که قرار است در اسفند ماه با حضور 16 تیم در ازبکستان برگزار شود. تیم ما برای ادامه کار برنامه دارد و من یک پروپزال خوبی را به رییس فدراسیون دادم تا تیم برای مرحله نهایی بهتر آماده شود. جوانان ما برای بهتر شدن نیاز به تجربه بین‌المللی و حضور در تورنمنت خارجی دارند که امیدورام انجام شود.

مرفاوی افزود: بازیکنانی که در تیم هستند همه خوب و حرفه‌ای فوتبال را دنبال کرده و اگر تا اسفند ماه بازیکنی بتواند مطرح شود حتما درب تیم ملی باز است و او را به اردو دعوت خواهیم کرد. این تیم آینده فوتبال ایران است و همه در مسیر صعود خوب بودند ولی بودند بازیکنانی چون حزباوی و میلاد کر که بهتر بودند و شایسته حضور حتی در اردوی بزرگسالان را دارند. البته من توقعی از کی روش ندارم و معتقدم که آرام آرام بازیکن‌ها رشد کنند و به درجات بالا برسند. من از رییس فدراسیون توقع دارم که این تیم را تنها نکذارند و تا اسفند و مرحله نهایی تدارک لازم را برای تیم من فراهم کنند.

انتهای یپام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا