در صورت اخراج آلگری؛ کونته به یووه می‌رود


در صورت اخراج آلگری؛ کونته به یووه می‌رود

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، ممکن است تا پایان این فصل روی نیمکت این تیم حضور نداشته باشد و راهی یوونتوس شود.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس از ابتدای فصل تا به حال شرایط خوبی را تجربه نکرده است و شکست برابر مونزا در آخرین هفته پیش از تعطیلی لیگ ایتالیا به دلیل وقفه دیدارهای ملی باعث شده است که فشارها روی کادر فنی و بازیکنان این تیم افزایش پیدا کند.
این تیم از زمان شروع مسابقات تا به حال تنها دو پیروزی در 9 بازی کسب کرده است و همین باعث شده که آنها در جایگاه هستم جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا و همچنین با دو شکست برابر پاری سن ژرمن و بنفیکا در قعر جدول گروه‌شان در لیگ قهرمانان قرار بگیرند.
بسیاری از هواداران یوونتوس در روزهای اخیر خواهان برکناری مکس آلگری از هدایت این تیم و به خدمت گرفتن مربی جدیدی به جای او شده‌اند.

در صورت اخراج آلگری؛ کونته به یووه می‌رود
حالا تعدادی از روزنامه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که اگر این تصمیم از سوی مدیران یووه نهایی شود و این مربی از سمتش روی نیمکت این تیم برکنار شود، کونته آماده است تا پیشنهاد هدایت این تیم را بپذیرد.
این که این مربی ایتالیایی هنوز قراردادش را با باشگاه تاتنهام تمدید نکرده است باعث شده که مدیران یووه نسبت به حضور او در این تیم خوش‌بین باشند.
این در حالی است که کونته پیش از این گفته بود از حضور در لندن خوشحال است و قصد دارد همچنان به هدایت تاتنهام ادامه دهد اما او پیش از این نیز گفته بود که کار ناتمامی با یوونتوس دارد و احتمالا پیشنهاد این تیم را رد نخواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !